Driven säljare/kundtjänstmedarbetare till ledande elhandelsbolag!

Driven säljare/kundtjänstmedarbetare till ledande elhandelsbolag!

Arbetsbeskrivning

Om jobbet:
Vi söker nu fler säljare/kundservicemedarbetare till ett marknadsledande elhandelsbolag. Start för tjänsten är 13 Mars.
Drivs du av att ge god kundservice och erbjuda kunder produkter och tjänster? Drivs du av att sälja?
Då har vi en roll som passar dig!

I din roll kommer du att ta emot inkommande samtal från svenska kunder. Samtalen handlar exempelvis om fakturor, produkter, betalningar och abonnemang. Ny – och merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal och du arbetar efter uppsatta säljmål. Med sälj kommer också bonus baserat på resultat. Genom tävlingar och andra aktiviteter skapar vi en säljande miljö samt där vi har roligt på jobbet.
Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
• Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter och fakturafrågor
• Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
• Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
• Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
• Administrera kring kundrelaterade ärenden


Fördelar med att jobba hos oss
• För att få rätt förutsättningar får du en betald utbildning och upplärning där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med
• Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
• Vi är måna om din utveckling så därför hjälper vi dig med målsättningar i det dagliga arbetet och utefter den karriär du vill göra hos oss. Du få regelbunden coachning och uppföljning för att lyckas med dina mål.
• Heltidsanställning med fast grundlön.
• Du kan själv påverka din lön med provision.
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt ser försäljning som en naturlig del av samtalen. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential.
Kravprofil:
· Fyllt 18 år
· Rent belastningsregister
· Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
· Flytande kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
· Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
· Tävlingsinriktad
· Du drivs av försäljning och har lätt att ta taktpinnen i samtalen
· Tävlingsinriktad


Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten.
Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers.
SYKES är sedan Augusti 2021, en del av Sitel Group!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SYKES Jönköping
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2023
  • Ansök senast: 24 mars 2023

Postadress

Östra Storgatan 26
Jönköping, 55321

Liknande jobb


26 november 2024