OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkomna kunder i butiken, boka tid för synundersökning, hitta passande glasögonbågar, rekommendera samt beställa glas utifrån kundens behov. Se till att våra kunder får hjälp enligt vårt koncept som vi kallar för kundresan.
Mindre reparationer samt justering av glasögon. Försäljning av kontaktlinser och tillbehör. Att se till att varorna i butiken är placerade enligt vår koncept.
Vi erbjuder löpande kurser och utbildningar.
Du skall ha ett brinnande intresse för försäljning och service, då våra kunder förtjänar en hög servicegrad. Vi söker dig som är drivande och ambitiös med stor vilja och stort engagemang. Vidare måste du vara positiv, stresstålig, ärlig och ordningssam. Du brinner för att utveckla och effektivisera verksamheten och är duktig på att se möjligheter.
Vi ger dig utbildning så att du får de bästa kunskaperna för att kunna leverera bra resultat, växa och utvecklas tillsammans med oss i företaget. För att jobba med oss och följa med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag. Har du ambition att bli butiksansvarig till ett team som består i dagsläget av två optiker och tre säljare kan vi erbjuda interna utbildningar.
I rekryteringen kommer vi lägga stor vikt på din personlighet och på vilket sätt du kan komplettera det befintliga teamet och komplettera med dina egna kunskaper.
Specsavers vision är att erbjuda prisvärd synvård till alla, på ett enkelt, tydligt och konsekvent sätt som överträfffar kundens förväntningar.
Miljön i våra butiker är en aktiv detaljhandel med mycket kunder. Så den som tycker det är viktigt med fantastisk kundservice och trivs med teamwork skulle passa in perfekt. Ingen dag är den andra lik. Ena minuten kanske du hjälper en kund att välja de perfekta bågarna och i nästa ögonblick går ni tillsammans igenom vår tydliga prisstruktur.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofi Fredklint
0346-17005