OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ferrex Scandinavia AB är ett handelshus och agenturföretag inom stålbranschen.Deras affärside är att på det mest effektiva och kundanpassade sättet, sälja och distribuera kundens behov av handelsfärdigt stål.Ferrex Scandinavia AB har idag 14 medarbetare och är belägna i centrala Göteborg.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta som säljassistent och ansvara för kunders beställningar av olika stålprodukter.I ditt arbete ingår att mottaga förfrågningar, förhandla med leverantörer, offerera kunder och registrera order i affärssystemet.Du har kontakten med kunden genom hela processen och bistår med den goda service som kännetecknar Ferrex.I tjänsten ingår även andra backofficeuppgifter samt stöd till andra avdelningar vid t.ex. semester eller sjukdom.För rätt person kommer tjänsten på sikt utvecklas till att du även självständigt besöker kunder och bedriver egen, uppsökande försäljning.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten krävs ett genuint tekniskt intresse samt ett par års erfarenhet av innesälj och administration, från en teknisk bransch.Erfarenhet av inköp är en fördel.Du utrycker dig verbalt och obehindrat i tal och skrift på svenska så väl som på engelska.Goda kunskaper i ett tredje språk är mycket meriterande.Du har goda kunskaper i Officepaketet och har tidigare arbetat i något affärssystem.Företaget använder affärssystemet "Pyramid" men kunskaper i detta är inget krav.Personliga egenskaper: Personen vi söker är driftig, kundorienterad och resultatinriktad.Du har god samarbetsförmåga, är flexibel och prestigelös och trivs i en familjär miljö.Vidare är du mycket noggrann, ansvarsfull och har ett intresse av att utvecklas inom företaget.Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person till en spännande tjänst på ett mycket trevligt företag med goda villkor.Du kommer bli en del av ett sammansvetsat team och får arbeta i en utvecklande och internationell miljö.Tjänsten skall tillträdas snarast.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00