Driven Sälj/Eftermarknadschef

Arbetsbeskrivning

Till vår kund Hydria Water söker vi nu en Driven Sälj/Eftermarknadschef!



Vill du jobba i ett företag som satsar på innovativa och hållbara lösningar, hög kvalitet och som har målsättningen att vara det självklara valet när det gäller att tillhandahålla utrustning för vatten- och avloppsrening? Vill du bygga upp och utveckla en stark serviceorganisation?

Hydria Water AB tillhandahåller kvalitetsprodukter för avloppsreningsverk, har lång erfarenhet, hög kompetens och levererar sina egentillverkade produkter till hela världen. Nu söker vi dig som vill vara med och bygga upp samt leda och utveckla Hydria Waters Service- och eftermarknadsavdelning.

Din roll

Som Service/eftermarknadschef sitter du med i ledningsgruppen för Hydria Water och är ansvarig för att bygga upp ett team som genomsyras av kvalitet och som levererar stor kundnöjdhet.

Hydria Water vill vara det självklara valet, både vid inköp och service- eller underhållsuppdrag av maskinpark - och ditt fokus kommer att vara att skapa de bästa förutsättningarna för teamets medarbetare att nå uppsatta mål. Verksamheten är i första hand inriktad på försäljning av service samt ersättnings- och reservdelar på den nordiska marknaden, men assisterar även organisationen globalt i vissa fall.

Du kommer att driva utvecklingsarbetet för att höja serviceavdelningens kvalitet samt kundnöjdheten ute på marknaden. Du kommer även att vara delaktig i produktutveckling där målet är att förbättra och utöka området reservdelar och förbrukningsvaror och därmed öka eftermarknadsförsäljningen. I din roll kommer du också att vara involverad i den dagliga operativa delen vilket bland annat innebär planering av uppdrag, rapportering, försäljning och avtalsfrågor.

Kundnöjdhet, produktutveckling, affärsutveckling, medarbetarnöjdhet, lönsamhet och att bygga goda relationer med företagets kunder blir viktiga ledord för dig.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet från industriell verksamhet, gärna i ledande befattning och som har erfarenhet av att leda och driva en serviceorganisation. Du har ett stort intresse inom området teknik och även försäljning.

Då vi ser stor potential att växa inom detta område ser vi att du har goda erfarenheter av att jobba med utveckling av affärsmodeller och avtalshantering. Du har ett stort driv inom just utveckling och ser goda affärsmöjligheter från upphandling till en långsiktig och hållbar lösning för Hydria Waters kunder.

Som person är du strukturerad, driven, affärsmässig, engagerad, social och har en mycket god kommunikativ förmåga. Du är initiativrik och prövar gärna nya vägar för att nå uppsatt mål. Vi ser också att du är en person som kan motivera, bygga och bibehålla gruppens teamkänsla.

Krav

* Svenska tal och skrift
* Engelska tal och skrift
* B-körkort

Vi tror att du har en ingenjörsexamen eller motsvarande. Om detta saknas kan det kompenseras med relevant arbetslivserfarenhet inom liknande verksamhet.


Meriterande

* Erfarenhet av arbete med kommunala kunder.
* Erfarenhet av VA-Branschen.
* Erfarenhet av försäljning.

Tjänsten

* Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du anställs av Hydra Water.
* Placeringsort är Borås alternativt Skövde

I denna rekrytering har Hydria Water valt att samarbeta med rekryteringsbolaget Maxkompetens. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Eva Thuresson på 0734 073375 alternativt maila till

Vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas tidigare vid rätt person så vänta inte med din ansökan.

Vi ser framemot din ansökan!



Om vår uppdragsgivare

Hydria Water AB tillhandahåller kvalitetsprodukter för avloppsreningsverk tillverkade av våra systerbolag VA Teknik Sweden och Mellegård & Naij. Med svensk innovation och kvalitet, energieffektiva produkter och hållbara lösningar vill vi vara det självklara valet inom vattenrening. Vi har lång erfarenhet och hög kompetens och levererar till hela världen.

Alla de ansträngningar som vi gör idag bygger vår framtidsvision, en renare värld.



Om rekryterande företag

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 7 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda.

Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar.

Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2020
  • Ansök senast: 19 oktober 2020

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024