OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International är ett globalt företag som erbjuder konsulttjänster inom fordonsbranschen bl.a. inom affärsutveckling men också genom att ta hand om vissa outsourcade tjänster. Vi är stolta över vårt team av experter som levererar mätbara resultat med hög kvalité och bidrar till företagets vision att bli ”partner of choice” för alla våra kunder och intressenter.
Vi växer och söker i dagsläget ytterligare en Solutions & IT administratör som kommer att arbeta med integration av extern data i våra interna system. Tjänsten innebär att du arbetar administrativt med att bygga rapporter samt hantera och följa upp statistik både mot våra kunder och internt. Tjänsten kommer även innefatta anpassning och support av egenutvecklade system som tillämpas inom företaget.
Andra arbetsuppgifter är ansvar för inköp, installation, administration och support av mjuk/hårdvara internt samt för våra konsulter.
Arbetsplats: Vårt kontor finns placerat centralt i våra fräscha lokaler i Gårda. Tjänsten är på heltid med start 2017-02-01.
Kvalifikationer:
• Minst 3 års erfarenhet från att ha arbetat med IT-administration.
• Kunna arbeta obehindrat med Office 365 samt mycket goda kunskaper i Excel.
• Då vi är ett globalt företag och vår centrala IT-avdelning är belägen i UK är det ytterst viktigt att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Personliga egenskaper:
Då vi är ett dynamiskt företag i en bransch som ständigt förändrar sig, ställs höga krav på förmågan att arbeta flexibelt och strukturerat. För att kunna lyckas väl i tjänsten krävs god analytisk förmåga. Du kommer att driva mycket anpassningsarbete mot kund och förväntas sköta dina arbetsuppgifter utefter utmanande deadlines med kundfokuserat mindset och bemötande.
Vi erbjuder:
MSX International erbjuder dig en betydelsefull roll i ett expansivt bolag där du får utrymme att växa. Du kommer vara en viktig del i ett dynamiskt, prestigelöst och dedikerat team där det råder öppet klimat och högt i tak. Vi tror på varje medarbetares unika möjlighet att bidra till företagets utveckling och arbetar med att skapa individuella karriär- och utvecklingsmöjligheter.
För denna tjänst finns kollektivavtal, friskvårdsbidrag och personalförmåner kopplade till Benify.
Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag. Ansökningar behandlas löpande.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Helen Rubin, Rekryterare +46 (0) 709 22 76 27
Besök gärna vår hemsida www.msxi.com för mer information.
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér