OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal AB
Om tjänsten
Arena Personal fortsätter att växa och söker dig som vill arbeta extra inom områdena administration, reception och kundservice. Anställningen är hos Arena Personal och du kommer att arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Vi söker dig som brinner för att ge god service, trivs med många kundkontakter och gärna ger det lilla extra engagemanget i dina åtaganden. I denna tjänst har du möjlighet att lägga grunden för din framtida karriär, få mycket arbetserfarenhet och ett stort kontaktnät.
Du kommer bli en viktig resurs hos oss och vårt kundföretag, där du bland annat kommer att hjälpa till med reception/ telefonväxel, ta emot besökare, göra enklare administration samt hjälpa till vid kundbesök och mässor.
Placeringsort: Helsingborg
Arbetstid: Dagtid
Omfattning: Extra vid behov ca 5-10 timmar i veckan
Din profil
Vi vill att du som söker:
- Är studerande eller har en annan sysselsättning om minst 50 %
- Har erfarenhet av att arbeta med administration och/eller något serviceyrke
- Har goda kunskaper inom Officepaketet
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen som konsult är du flexibel, samarbetsvillig, har en positiv attityd samt en förmåga att lätt anpassa dig i nya situationer och miljöer.
Ansökan
Är du den vi söker? Skicka in ditt CV och personliga brev redan idag, då vi tillsätter löpande. Söker gör du via den externa länken. Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00