OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en utåtriktad, positiv och initiativtagande person som intresserar dig för smart teknik? Då får du inte missa den här chansen! Phoniro erbjuder tekniska lösningar som digitala nyckellås, eTillsyn, tid- och insatsuppföljning och larmsystem till vård- och omsorg. Allt baserat på en och samma cloud-plattform, Phoniro Care.
Om företaget
Phoniro är ett svenskt bolag med internationell närvaro i Norge, Danmark, Finland och Holland. Företaget har ca 70 anställda och ca 125 MSEK i omsättning. Bolaget är en marknadsledande leverantör av välfärdsteknik för äldreomsorg och funktionshinderområdet. Närmare 200 kommuner och privata vård- och omsorgsbolag använder Phoniros lösningar idag. Kontor finns i Halmstad, Norrköping, Stockholm, Göteborg, Luleå samt i Danmark och Holland.
Dina arbetsuppgifter
Phoniro har sitt kontor i mitt i stan i Norrköping och i de fantastiska lokalerna med högt i tak, stora fönster och fina burspråk finner du ditt team. Ni kommer tillsammans att utgöra ett kundcenter med varierad kompetens, allt från fokus och förståelse för användarupplevelsen till djup teknisk kunskap. I tjänsten kommer du att supporta kunder kring tekniska lösningar som digitala nyckellås, larmsystem och mobilappar. kunden ligger i fokus.
Din profil
Vi söker dig som har stort kundfokus och brinner för att klura, beskriva och lista ut den bästa lösningen för kunden. Tjänsterna som Phoniro erbjuder är verktyg som kunderna använder dagligen vilket gör att det är extra viktigt att det fungerar som det ska och att du snabbt kan vara med och stötta vid eventuella problem som uppstår.
Vi söker dig som:
- Sätter kunden först.
- Har ett driv och en framåtanda med ett analytiskt förhållningssätt.
- Gärna tar nya initiativ och motiveras av att lösa problem.
- Är bekväm med operativsystem och appar för iPhone- och Androidtelefoner.
- Har ett intresse och förståelse för tekniska lösningar och prylar.
Det är meriterande men inget krav om du har:
- Tidigare har erfarenhet inom vård- och omsorg.
- Erfarenhet från teknisk support och gärna ITIL.
- Jobbat i windowsmiljö.
- Kunskaper om SQL-databaser.
- Kunskaper kring nätverk.
- Förståelse för lättare programmering.
Ansökningsförfarande
Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult på Skill, Ida Thidblom, ida.thidblom@skill.se alt. 0722512497
Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Logga in eller registrera ditt CV på www.skill.se
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23