OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i norra Stockholm söker vi dig som har några års erfarenhet av teknisk support.
Företaget är globalt och levererar tjänster och varor över hela världen. I Sverige är det drygt 600 anställda och verksamheten bedrivs på ca 30 orter. Företagskulturen präglas av ett högt servicetänk och du kommer att arbeta i ett trevligt gäng med varierade uppgifter inom teknisk support
ARBETSUPPGIFTER/ERFARENHET
Du kommer att arbeta i företagets supportfunktion där arbetsuppgifterna innebär att lösa IT-relaterade problem via telefon, mail, remote och onsite.
Vi önskar att du har arbetat med liknande uppgifter i minst ett år, att du har god teknisk förståelse samt är van vid incidenthantering.
TEKNISK KOMPETENS
Du har erfarenhet av och kunskaper om Lotus Notes, nätverk, Officepaketet, IP-telefoni, Exchange, Windows 7, Windows XP och Active Directory.
Du talar och skriver utmärkt även på engelska.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Som person är du positiv, social och engagerad. Du är självständig och strävar alltid efter att ge service av bästa kvalitet.
VAD KAN ATRIVO ERBJUDA DIG?
Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.
Som anställd hos Atrivo finns det stora möjligheter till utveckling. Vi arbetar med stora välkända företag och erbjuder löpande utbildning. Du blir en del av ett kompetent företag med goda framtidsutsikter.
Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du vill vara.