OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är en känd leverantör av kontorsmaskiner.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta självständigt med att bygga upp din egen kundstock och ansvarar för hela säljcykeln, från bokning av kundmöten till uppföljning och kundvård.Din säljregion kommer att vara Göteborg med omnejd.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har tidigare erfarenhet av utesälj, gärna från samma eller liknande bransch.Du är van vid att självständigt hantera säljprocessens olika delar, vilket inkluderar bokning av kundbesök, gå på kundbesök, offertskrivning, avslut, uppföljning och kundvård.Du kan även visa upp dokumenterat goda försäljningsresultat från tidigare anställningar.Du är representativ, verbal i tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketet.Körkort är ett krav och tillgång till bil för arbetsresor är mycket meriterande.Personliga egenskaper: Rätt person för denna tjänst är driftig, utåtriktad och professionell.Du räds inte av tuffa utmaningar utan är målinriktad nog att kämpa även i motgång.Du motiveras av goda kundrelationer, sätter stor vikt vid ärlighet och har lätt för att skapa förtroende.Ett tekniskt intresse är en fördel.Vi erbjuder: Detta är en möjlighet till ett spännande arbete på ett intressant företag.Du utvecklas i din roll som säljare och knyter många nya kontakter. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00