Driver Experience Specialist till Arval!

Driver Experience Specialist till Arval!

Arbetsbeskrivning

Som Driver Experience Specialist har du en mångfacetterad och viktig roll. Du kommer vara en stöttepelare för förare över hela Sverige och se till att de får den bästa möjliga service. Vi tror den här rollen passar dig som är relationsskapande med stark ambition att lära och som tycker det är roligt att stötta andra. Här blir du en del av en driven organisation med utmärkta utvecklingsmöjligheter!

OM TJÄNSTEN
Arval är ett internationellt och spännande företag inom bil- och leasingbranschen som erbjuder företag operationell fullserviceleasing. Med en av världens mest kända och största banker som ägare, BNP, arbetar här över 7000 anställda och finns i stort sett över hela världen. Sverigekontoret är beläget i Danderyd nära Mörby centrum och i de nyrenoverade lokalerna finns både restaurang och gym.

Nu söker vi entusiastisk, smart och snabblärd person som vill vara med och leverera förarservice i bästa klass inom Arval´s Driver Experience Team. Teamet består, med dig, av 4 agenter, varav en fungerar som Teamleader för gruppen. När du börjar din anställning på Arval genomgår du en omfattande introduktion som förbereder dig på ett bra sätt inför ditt nya jobb. Detta är en ypperlig chans till en karriär i ett internationellt leasingbolag där du blir en i laget där vi tillsammans skapar företagets framgångar! För den som vill fortsätta sin karriär inom bolaget så bygger du i denna roll en mycket bra grund för ditt nästa steg.

Du erbjuds


* En global arbetsplats med möjlighet till internationell karriär
* En arbetsgivare som genom förtroende, coachning och interna karriärvägar uppmuntrar till utveckling av sina medarbetare
* Ambitiösa och erfarna kollegor i ett sammansvetsat team


Arbetsuppgifter

Din och teamets huvudsakliga uppgift består av att ge bästa tänkbara service till våra förare. Några exempel är skadeanmälan, service- och underhåll, rapportering och klagomålshantering. Utöver daglig kontakt med våra förare arbetar du med många olika processer men den gemensamma nämnaren är att alla processer supporterar våra förare. Våra förare kontaktar oss idag genom telefon och e-mail men området är under utveckling och vi kommer under kommande år möta våra kunder i olika typer av kanaler.

VI SÖKER DIG SOM
- Har god erfarenhet av att arbeta med kundservice, främst via telefon och mail
- God datorvana och vana att arbeta i Office-paketet
- Goda kunskaper i svenska och engelska då det krävs i det dagliga arbetet

Det är även meriterande om du:
- Har en relevant eftergymnasial utbildning, inom ekonomi, finansiering, marknad eller liknande
- Har erfarenhet från bil-branschen, eller ett intresse för bilar
- Har B-körkort

I denna rekryteringsprocess kommer vi främst fokusera på dina personliga egenskaper. För att lyckas i denna roll tror vi att du är en driven person som gillar att jobba mot uppsatta mål. Framåt i rekryteringsprocessen kommer vi att fokusera på följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Relationsskapande
- Serviceinriktad
- Samarbetsförmåga

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Du kan läsa mer om Arval här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2024
  • Ansök senast: 2 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024