Drivna innesäljare till Resurs Bank

Drivna innesäljare till Resurs Bank

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med försäljning och är redo för nästa steg i karriären? Har du förmågan att skapa och bibehålla långsiktiga kundrelationer? Då kan du vara den vi söker!

Här ges du möjlighet att arbeta på en expansiv och stabil arbetsplats i ett härligt team där du får både påverka och utvecklas samtidigt som du har roligt på jobbet!



Om tjänsten
Som innesäljare på Resurs Bank ansvarar du för att självständigt driva ditt försäljningsarbete. Du arbetar med både små och medelstora kunder och ansvarar för hela försäljningsprocessen, från prospektering till avslut. Du fokuserar på två erbjudanden, Retail Finance (Payment Solutions) samt B2B, vilket innebär olika typer av företagsfinansiering och telefonen blir ditt främsta arbetsverktyg.

Målet är att hitta nya kunder och nya affärsmöjligheter samt att dina befintliga kunder är nöjda med dina tjänster och vill fortsätta vara kunder hos Resurs Bank. Hög servicenivå, tillgänglighet och återkoppling är vinnande faktorer för att nå bästa möjliga resultat.


Vem är du?
För att bli framgångsrik i denna roll tror vi att du har erfarenhet av arbete med kundsupport, service och/eller försäljning. Har du arbetat som innesäljare med telefonen som arbetsverktyg är detta meriterande liksom erfarenhet av försäljning mot företagskunder, men inte ett krav. Du har goda kunskaper inom Office-paketet och är en van användare av affärssystem och du kommunicerar affärsmässigt på både svenska och engelska.

Dina personliga egenskaper väger tungt och vi sätter stort värde på vilja, drivkraft och motivation. Du har ett proaktivt och nyfiket förhållningssätt, arbetar affärsmässigt och strukturerat och gillar att utveckla kunder och affärer. Du är uthållig med en stor portion ambition och framför allt eget driv att bli framgångsrik. Förtroende och engagemang genomsyrar ditt arbetssätt liksom hög servicenivå och ett flexibelt och hjälpsamt förhållningssätt till både kunder och kollegor.


Om verksamheten
Resurs anda handlar om transformation, våra drivers Easy, Personal, Responsible and Innovative, vår kultur och människorna i vårt samhälle. Det handlar om hur vi definierar oss själva, hur vi möter världen och hanterar vår verksamhet. Vi är här för att göra skillnad i människors liv och för att hjälpa dem att få saker att hända. Vi vill ge känslan av frihet och möjligheter, och känslan av att ha att göra med en bank inte är en svår sak. Vi är här för att få bra saker att hända, vill du vara med?

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Sales Executive

Sales Executive

23 december 2024

23 december 2024

Säljsupport med stort teknikintresse

Säljsupport med stort teknikintresse

23 december 2024

Säljsupport med stort teknikintresse

Säljsupport med stort teknikintresse

23 december 2024