OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi Vaktmästare ” deluxe” Söker du ett meriterande arbete och vill utvecklas? Här kommer du arbeta både fysiskt och administrativt inom kontorsservice. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
I denna roll kommer du arbeta för en förvaltningsmyndighet under Sveriges regering. Ett meriterande arbete där du får möjligheten att utvecklas. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid, som sträcker sig från omgående start, för kännedom kommer en säkerhetsprövning genomföras samt registerkontroll under rekryteringsprocessen. Placering i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
För denna tjänst kommer du självständigt att arbeta med olika processer i ärendehanteringssystemet Smart IT. Du kommer att göra beställningar och felanmälningar, kategorisera och skapa egna ärenden och distribution.
I rollen som truckförare/vaktmästare ingår det i dina arbetsuppgifter att ta emot post, paket och gods på vår kunds godsmottagning. I arbetet förekommer förberedelser av rum och lokaler, därav den fysiska delen att ställa ordning i rummen, inventera och ta emot inredning för möblering. Samt arbete med beställning, mottagning och leveranskvittering och daglig tillsyn av mötesrum, stöd på plats i våra mötesrum med mötesteknik, felsökning samt utbyten av datorskärmar, dockningsstationer och annan rumsknuten IT-utrustning. Även en fördel med körkort då det kan förekomma utkörningar till olika ambassader.
Dina kvalifikationer
Körkort B/Truckkort
Gymnasieutbildning
Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/support eller motsvarande yrkesområde
Flytande i svenska i både tal och skrift
Goda kunskaper inom MS Office
Meriterande med tidigare kunskaper inom tekniskt mötesstöd, arbetat med IT-utrustning, arbetat i ärendehanteringssystem och arbetat med flyttar och flyttplanering
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson