Drivna kundtjänstmedarbetare till Linköping

Drivna kundtjänstmedarbetare till Linköping

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Söker du nya utmaningar där du har goda möjligheter till utveckling och får vara en del av ett härligt team? Se hit!

Nu söker vi dig som vill arbeta som säljande kundtjänstmedarbetare för en av Sveriges ledande teleoperatörer. Du kommer att sitta i moderna lokaler hos Releasy ute på Mjärdevi i Linköping där det finns goda förbindelser med kollektivtrafik.

Arbetsuppgifterna består i huvudsak av att besvara inkommande samtal från privatpersoner som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, och administration kan också förekomma. I dessa samtal arbetar man även med försäljning till de redan befintliga kunderna för att säkerställa att de får den bästa möjliga servicen. Sammantaget ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.

Releasy Customer Management är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och försäljning. Med över 30 års erfarenhet inom branschen har företaget samlat på sig en solid expertis inom kundservice, vilket möjliggör leverans av den bästa kundupplevelsen för dig och dina kunder. Här arbetar man ständigt med att utveckla sina medarbetare. Har du det rätta drivet kan den här arbetsplatsen vara startskottet för din karriär inom branschen!

Releasy har en karriärtrappa med olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten, ju högre upp i trappan man kommer desto fler belöningar och förmåner tillkommer. Coachning och kontinuerlig feedback ges av din teamleader med syfte att kunna bidra till din fortsatta utveckling.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda måndag-fredag med varierande arbetstider mellan 08:00-21:45. Även helger kan förekomma där arbetstiderna är varierande. Du kommer gå en betald grundutbildning under 3 veckors tid i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med.

Utbildningsstart: 14/4


Personliga egenskaper
Då dina primära arbetsuppgifter är att hjälpa kunder med deras ärenden ser vi gärna att du trivs i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Meriterande är om du tidigare har arbetat med service och har erfarenhet av försäljning. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.

Krav för tjänsten:

– Fullständiga gymnasiebetyg

Anställningsgrad: 100%.

Lön: Enligt kollektivavtal.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos Uniflex Bemanning.
Låter det här som någonting för dig? Sök idag hos www.uniflex.se!



Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 24 mars 2020
  • Ansök senast: 7 april 2020

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024