Drivna medarbetare till Telias företagskundtjänst!

Arbetsbeskrivning

kundtjänstmedarbetare
Vill du vara en viktig del i ett framgångsrikt team? Skulle du beskriva dig själv som driven och lösningsorienterad? Nu finns möjligheten att arbeta i en företagskundtjänst där du får chansen att utveckla dina kunskaper och klättra i karriären!



Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Norrköping

Omfattning: Heltid, kontorstider

Start: 24 april



Arbetsbeskrivning: Din arbetsdag kommer att variera beroende på kundens behov och funderingar men består främst av att besvara inkommande samtal från befintliga kunden runt om i landet. I din roll innebär det mycket att leverera helhetslösningar till företagskunder. Det handlar även om att skapa och upprätthålla goda kundrelationer. Du kommer att representera företaget utåt och bär därför ett stort ansvar i varje samtal gällande kundnöjdhet. Vidare kommer du att erbjudas möjlighet att bredda din kompetens med kontinuerlig uppföljning inom både teknik, försäljning och personlig effektivitet. För att du ska få de rätta förutsättningar att lyckas, introduceras tjänsten med en utbildning som är obligatorisk och fullt betald. I utbildningen får du lära dig mer om behovsanalyser, kundrelationer samt en djupare inblick i de system som du kommer att använda dig av dagligen i ditt arbete.

Kvalifikationer: Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning med god kommunikationsförmåga i svenska och engelska samt datorvana. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning och/eller bemötande av olika typer av människor.

För att lyckas i din roll ser vi att du är engagerad och motiveras av uppsatta mål. Vi ser dessutom att du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vidare tror vi att du trivs i en miljö där tempot kan variera och har god samarbetsförmåga. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad: Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-04-20. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Vid eventuella frågor kontakta rekryteringsansvarig Linn Enander via mail linn.enander@randstad.se, observera att vi endast tar emot ansökningar via ansökningsformulär i annonsen

Kontaktpersoner på detta företaget

Jonathan Ottosson

Malin Öhman

Amy Tubtim Gudjonsson

Linn Enander

Katja Karlsson

Markus Balldin

Josefin Westman

Alexandra Enocksson

Amanda Sundgren

Amy Gudjonsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad Solutions AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 11 april 2017

Besöksadress

Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Regeringsgatan 65
STOCKHOLM, 37152

Liknande jobb


26 november 2024