OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund inom IT-branschen söker vi nu dig som vill jobba som kundtjänstagent. Du kommer att jobba i ett större team där din primära uppgift är att ge kundservice utöver det vanliga. Du arbetar med att ta emot inkommande ärenden både via mail och telefon. I rollen ingår även orderhantering och övrigt administrativt arbete.
Uppdraget löper på heltid,vardagar mellan 8.00-17.00, med tillträde så snart som möjligt. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kunden.
Din profil
Vi söker dig med ett brinnande engagemang för att i alla lägen ge kunden bästa service. Du tar dig med glädje an en ny utmaning och trivs i en miljö där det är full fart och mycket att göra. Din arbetsmoral är hög och du har inställningen att ingenting är omöjligt. Du har alltid kunden i fokus och ett proffessionellt bemötande. Du trivs med att ta ansvar och är lyhörd inför din omgivning. Arbetet ställer därtill krav på struktur och noggrannhet.
Vi ser gärna att du har arbetat i liknande roller tidigare. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat. Meriterande är produktkunskap inom IT.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!