Drivna sommarjobbare till företagskundtjänst hos Telia!

Arbetsbeskrivning

Har du en känsla för service och en förmåga att bygga relationer till olika typer av människor? Skulle du vilja arbeta med inkommande samtal över sommaren där din roll är att hitta bästa möjliga lösningen på kundföretagets önskemål? Då är det här rollen för dig! Nu söker vi fyra medarbetare som vill hoppa in över sommaren i Telias företagskundtjänst!
Har du en känsla för service och en förmåga att bygga relationer till olika typer av människor? Skulle du vilja arbeta med inkommande samtal över sommaren där din roll är att hitta bästa möjliga lösningen på kundföretagets önskemål? Då är det här rollen för dig! Nu söker vi fyra medarbetare som vill hoppa in över sommaren i Telias företagskundtjänst!

Nu finns möjligheten att få arbeta heltid i Telias företagskundtjänst med inkommande samtal hela sommaren. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med företagskontakter tillsammans med ett erfaret och lösningsorienterat team som präglas av framåtanda, god stämning och med fokus på kundservice i världsklass.

Din arbetsdag kommer att variera utifrån kundernas behov och funderingar men kommer övergripande att bestå av att besvara inkommande samtal och frågor över mail om kundernas olika växellösningar. Du kommer att sträva efter att leverera kundservice i världsklass och hitta de bästa möjliga lösningarna på kundens behov.

För att lyckas i rollen inleds samtliga tjänster med en introducerande utbildning där du får lära dig mer om behovsanalyser, kundrelationer samt alla de system som vi arbetar i dagligen. Utbildningen är obligatorisk och självklart fullt betald. Efter utbildning har du vidare stöd av såväl teamledare, konsultchef och kompetenscoach som alla har i uppdrag att ge dig de rätta förutsättningarna för att trivas och utvecklas på jobbet. Utöver det ingår du i ett motiverat och engagerat team med hög arbetsmoral och för rätt person finns det möjligheter till en fortsatt karriär hos kunden.

Krav för tjänsten är att du har avslutad gymnasieutbildning med fullständiga betyg, det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service eller kundbemötande. Din förmåga att både ta eget ansvar och din vilja att lyckas gör att du kommer att lyckas utmärkt i rollen!

Tjänsten är på heltid och arbetet genomförs på dagtid. Vi har traditionella kontorstider och företagskundtjänsten har stängt på helger och röda dagar.



Uppdragsgivare: Proffice Partner Solution AB

Ort: Sundsvall.

Omfattning: Heltid, dagtid 2 maj – 31 augusti.

Sista ansökningsdag: Rekryteringen sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt, dock senast 2016-05-01.

Organisations-/företagsbeskrivning: Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag på www.proffice.se

För information: kontakta Anna.Liljegren@proffice.se, observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024