OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kommande behov olika kompetenser inom enklare administration Om kunden: Våra kunder finns inom de flesta branscher och är allt från mindre lokala företag till större koncerner. Arbetsuppgifter och omfattning: För kommande behov hos våra kunder söker vi nu dig som är intresserad av att arbeta inom enklare administration. Uppdrag inom detta område som kan bli aktuella är tex receptionister, telefonister, enklare ekonomitjänster, backoffice mm. Utgångsläget är att uppdragen är på heltid och dagtid men även deltid kan förekomma. Både längre och kortare uppdrag kan vara aktuella. Ange i din intresseanmälan vad du är intresserad av att jobba med, hur din nuvarande situation ser samt i vilken omfattning du har möjlighet att arbeta. Skallkrav: Att du är en positiv och trevlig person som är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Goda datakunskaper. Meriterande krav: Som meriterande ses erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Arbetstider och anställningsform: Visstidsanställning, heltid eller deltid. Kommun: Jönköpings kommun Tillträde: Inget specifikt startdatum finns i nuläget. Vid kommande behov kommer vi att kontakta dig som har lämplig profil för de specifika uppdragen. Ansökan senast: 2009-10-23 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Andreas Andersson, personalansvarig.