OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett uppdrag på 50 % och har erfarenhet som administratör eller akademisk utbildning och kunskaper i ärendehandläggning? Är du lättlärd, positiv och trivs när du får arbeta med varierande arbetsuppgifter? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu för kunds räkning en administratör. Kunden är en myndighet som skapar förutsättningar för individer genom specialanpassat stöd, bidrag samt utbildning. Den här tjänsten är placerad i Härnösand.
I den här rollen kommer du ha varierande arbetsuppgifter så som administration och handläggning av ansökningsärenden, postsortering, dokumentskanning och andra administrativa uppgifter. Vi söker dig som antingen har en akademisk examen och kunskaper i ärendehantering eller har arbetat som administratör inom offentlig förvaltning. Som person tror vi att du är serviceinriktad, noggrann och administrativt duktig. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Akademisk examen alternativt flerårig erfarenhet som administratör inom offentlig förvaltning.
- Erfarenhet av ärendehandläggning.
- Goda datorkunskaper
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10196CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
10196CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se