Duktig Administratör inom backoffice till företag i tillväxt!

Duktig Administratör inom backoffice till företag i tillväxt!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig för ett konsultuppdrag med start omgående till spännande företag i tillväxt mitt i centrala Göteborg. Goda möjligheter till anställning finns efter ca 6 månader. Du kommer arbeta inom back office med olika digitala och manuella ärenden.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

-Ansvar för olika interna mail inkorgar samt posthantering.

-System och registervård.

-Arbeta med ständiga förbättringar.

-Implementera nya processer och rutiner.

-Ansvara för och delta i i olika projekt.

-Interna och externa kontakter och samarbeten.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbete gärna inom administration från konsultrollen. Önskvärt är någon form av eftergymnasial utbildning. Svenska och Engelska i tal och skrift krävs för rollen. God servicekänsla ser vi som en självklarhet och förmåga att se sammanhang och hur olika delar i processen hänger i hop. Du drivs av att arbeta självständigt och hittar alltid lösningar i olika ärenden. Vidare är du en team människa som gillar att arbeta utifrån gemensamma affärsmässiga mål!

Om företaget

Vår kund ligger mitt i centrala Göteborg i härliga lokaler. Företaget är i stark tillväxt och mycket spännande kommer hända framåt och du kommer vara med på resan! Det är ett tech bolag som nu utvecklas snabbt inom det digitala området. Du kommer arbeta med ett härligt gäng där teamkänslan är stark!

Detta får du som konsult på Amendo

Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo

Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.

Frågor och kontakt

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Heléne Hansson helene.hansson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amendo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2021
  • Ansök senast: 18 mars 2022

Liknande jobb