OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro. Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet, ekonomi och administration. Vi söker nu en ekonomiassistent för ett uppdrag hos en av våra kunder vid slussen. I tjänsten ingår att sortera och förbereda fakturor för scanning, scanna och verifiera fakturor, journalavstämningar etc. Du bör även kunna sköta manuella in- och utbetalningar. Vidare ingår i rollen som ekonomiassistent att arbeta med avstämningar och komplettering av hyresinbetalningar, registrering och avstämning av kassa verifikationer och likviditetshantering av dagssaldon. Du bör ha ett par års erfarenhet av liknande uppgifter samt förståelse för det ekonomiska flödet. Du är gymnasieekonom och trivs att arbeta som ekonomiassistent. Att arbeta som konsult ställer krav på både förmåga till självständigt arbete och arbete i grupp. Som person är du därför självgående och stresstålig. Du bör tycka om att ta ansvar och lära dig nya arbetsuppgifter och datasystem. Du är serviceminded och har en positiv inställning. Du har inställningen att ett jobb är till för att göras med noggrannhet men du är samtidigt framåt, social och tycker om att vara med i gemenskapen. Ange i din ansökan vilka ekonomisystem du har erfarenhet av. Företaget arbetar i Movex men detta är inget krav. Detta uppdrag ska tillsättas relativt omgående och kan bli en fast anställning hos vår kund. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan snarast!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00