OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en driftig och självständig ekonomiassistent.Tjänsten skall tillsättas omgående.Uppdraget beräknas vara i ca 5 månader och är på 50% Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på företagets ekonomiavdelning och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara löpande bokföring, lönehantering, in och utbetalningar, moms och skatt samt kund och leverantörsreskontra.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten bör du ha ekonomisk utbildning samt ett par års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter.Du är en van datoranvändare och har du kunskaper i Spcs och/eller Visma så är det meriterande.Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska såväl som på engelska.Personliga egenskaper: Rätt person för denna tjänst är självgående, strukturerad och noggrann.Du är flexibel och hjälpsam och bidrar till god stämning genom en positiv inställning och ett glatt humör.Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande miljö på ett mycket trevligt företag.Tjänsten erbjuder stor frihet att själv styra sina arbetsdagar.Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida; www.kellyservices.se.Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00