OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är en grossist inom hemelektronik och representerar idag både ett stort antal kända varumärken samt en egen produktlinje.Företaget är beläget strax utanför Göteborg och har idag ca.20 anställda. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara kund och leverantörsreskontra.I tjänsten ingår även andra sedvanligt förekommande ekonomiadministrativa uppgifter. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten vill vi att du har relevant eftergymnasial utbildning samt ca 1 års erfarenhet av att arbeta med kund och leverantörsreskontra.Du är en van användare av Officepaketet och har erfarenhet av att arbeta i affärssystem.Du uttrycker dig väl på engelska, i både tal och skrift.Personliga egenskaper: Som person är du driftig, ansvarsfull och initiativrik.Du trivs i en föränderlig miljö och har inga problem med att vare sig samarbeta el.arbeta självständigt.Dessutom är du positiv, hjälpsam och prestigelös. Vi erbjuder: Detta är en möjlighet till ett roligt arbete på ett mycket trevligt företag.Då detta är en ny tjänst finns till viss del möjlighet att själv vara med och påverka din roll och vad dina arbetsuppgifter kommer att innefatta.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00