Duktig Medarbetare till vår Customer Service  sökes (Kundtjänst/ Support)

Duktig Medarbetare till vår Customer Service sökes (Kundtjänst/ Support)

Arbetsbeskrivning

Vi söker en duktig ny medarbetare på vårt kontor i Stockholm, Hammarby Sjöstad, heltid (40 tim./ vecka) i rollen
Medarbetare på Customer Service - Kundtjänst


Som en medarbetare i vårt Customer serviceteam ansvarar du för bearbetning av olika kundärenden. Arbetsuppgifterna kan variera från att ta emot inkommande samtal till att aktivt försöka sälja produkter och tjänster likaså som att arbeta med hantering av order, leveranser och reklamationer till samtliga kunder. Våra support- och innesälj ärenden kommer in både via telefon, digitalt och i personliga möten.
Din roll och ditt sätt att hantera frågor är ofta avgörande för hur vårt företag kommer att uppfattas. Därför är det viktigt att du tycker om att träffa människor, lösa problem, vara noggrann och försöka behålla både lugnet och en positiv attityd. Med att behov och förväntning av Support förändrar sig ska också vår avdelning hela tiden utvecklas, anpassas och moderniseras. En del i ditt arbete kommer därför vara att genomföra och följa upp projekt som t.ex. implementering av ny, modern teknologi, anpassning av rutiner osv..
Avdelningen använder också en JURA-live studio som är en viktig del i vår slutkunds- kommunikation och vid utbildningar av återförsäljare.
Möjlighet till utveckling och större ansvar finns.
Dina uppgifter:
Ansvar för att ge kunder bästa support upplevelse
ta emot samtal, bearbeta, administrera olika kundärenden
upprätthålla kvaliteten i företagets kundlöften
sälja produkter och tjänster via skriftlig kontakt, telefon eller i vår butik
vara en del i utvecklings- och effektiviseringsprojekt
jobbar enligt interna rutiner
koordination av kundärenden mellan avdelningarna, butik, verkstad, support
följa upp på statistik och kvalitetskrav
medverka på kund- och företagsaktiviteter/ event


Dina färdigheter:
minst 5 års erfarenhet inom Support/ kundtjänstarbete
erfarenhet inom projektarbete, utveckling och uppgradering av system
driven, flexibel, serviceinriktad, noggrann och god social kompetens
mycket pedagogisk och trygg i att kommunicera
du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Meriterande: om du talar norska.
bra på och van vid att rapportera till din chef
gärna goda erfarenheter från försäljning inom elektronikhandel
IT kunskap och vana med Microsoft program, BC,...


Din akademiska profil:
högskola eller eftergymnasial utbildning
mycket goda kunskaper inom administrativa, presentations- och utbildningstekniker
mycket kompentent i att uttrycker dig i tal och skrift samt i PPT, Excel och Word
van att jobba i CRM och affärssystem



Detta är vad som väntar dig:
modern, generös och spännande arbetsmiljö
fast lön, 40 timmars arbetsvecka
en stabil och stark organisation och varumärke
högkvalitativ kontors- och arbetsplatsutrustning
gratis kaffespecialiteter på arbetstid
centralt läge, mycket bra anslutning till kollektivtrafik
en värld full av passion, smak och upplevelse tillsammans med försäljning


Är du vår nästa medarbetare?
Vi jobbar med produkter som är utformade för att ge njutning på högsta nivå. Om det låter som ett jobb för dig vänligen skicka in din ansökan med information om dig (Ansökan, CV) samt tidigast möjliga startdatum eller din uppsägningstid.

Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Daniela W Gustavsson, HR ansvarig, via epost jobb-se@jura.com.
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsprocessen har börjad. Intervjuer och urval sker löpande.




Hos oss står professionell service och kundtjänst i fokus. Vid support eller rådgivningsbehov är vi optimalt förberedd i JURA Hospitality Center i Stockholm. I vårt support team och butik, som är utrustat med den senaste tekniken, garanterar kvalificerade anställda professionell support för våra kunder. JURA är innovationsledande och marknadsledande i världen när det gäller hightech-kaffemaskiner i premium-segmentet för användning i hushållet, på kontor och restaurang.
Företaget präglas av en tydligt formulerad strategi, stolthet och ett fokuserat engagemang hos sina anställda där alla bidrar aktivt till ett positivt resultat. För mer information om oss, besök jura.com

Kontaktpersoner på detta företaget

HR chef Daniela W Gustavsson
084626400
HR ansvarig Daniela W Gustavsson
084626400

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JURA SWEDEN AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2024
  • Ansök senast: 2 mars 2024

Besöksadress

HAMMARBY KAJ 14
STOCKHOLM

Postadress

HAMMARBY KAJ 14
STOCKHOLM, 12030

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024