OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden AB dig som vill jobba hos vår kund som serviceadministratör! Om kunden: Vår kund levererar och underhåller olika betalsystem till buss & tågtrafiken i södra Sverige. Arbetsuppgifter och omfattning: Som serviceadministratör hos vår kund kommer du att arbeta tillsammans med en grupp på 4 personer som bland annat övervakar och via telefon och mejl tar emot felanmälningar på biljett och betalsystem runt om i södra Sverige. I arbetet ingår att så långt det är möjligt analysera och avhjälpa kundens problem och vidare förmedla detta till servicetekniker. Du kommer att vara en viktig kugge i att arbetsleda, planera och prioritera serviceteknikernas arbete. I arbetet ingår även en hel del administrativt kontorsarbete. Omfattning: Omgående, Heltid Skallkrav: Gymnasieutbildning God datorvana/officepaketet Excel - Bra kunskap Svenska & Engelska - Bra kunskap Intresse för teknik Meriterande: Danska och Tyska Teknisk support Logistik & lager - Erfarenhet Övrigt: Kunden erbjuder trevlig arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter för rätt person! Personliga egenskaper: Du är en stresstålig, flexibel person som älskar att organisera och att hålla många bollar i luften samtidigt. Du har en hög servicekänsla mot kunder och ser alltid en lösning på problem. Det är bra om du även har lite skinn på näsan då du ska kunna delegera ut vissa arbetsuppgifter och koordinera serviceteknikerna i deras arbete. Arbetstider och anställningsform: 07:00-15:30 08:00-16:30 09:30-18:00, skift. Du kommer inledningsvis att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Därefter övergår du i anställning till samma kundföretag. Kommun: Malmö Tillträde: Omgående! Ansökan senast: 2010-11-26 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Therese Persson, personalansvarig.