OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Till vår uthyrningsverksamhet i Växjö söker vi en duktig och kreativ orderadministratör. I tjänsten ingår: Orderregistrering, leveransbevakning, leverantörskontakter samt fakturering och övrig administration och dokumentation. Tjänsten inleds med 3-6 månaders anställning hos Maxkompetens, därefter skall tjänsten förhoppningsvis övergå till en anställning hos kunden. Krav på person Du är kunnig inom ekonomi och administration och innehar ett stort driv och engagemang. I grunden har du breda kunskaper inom orderhantering och leverantörskontakter. Du trivs med att arbeta i team och har goda kunskaper i engelska. Dina datorkunskaper är bra och du ha en god kommunikativ förmåga. I övrigt är SAP-kunskaper klart meriterande. Start: I början av augusti. Omfattning: Heltid. Arbetstid: Dagtid. Plats: Växjö. Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ansökan: För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas www.maxkompetens.se. Tryck på "skicka anmälan" och följ instruktionerna. Rekryteringen sker löpande!