Duktig orderadministratör med ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: Maxkompetens söker för kunds räkning en trevlig och duktig orderadministratör till ett familjeföretag som säljer naturläkemedel i butik och via webben. Vår kund är återförsäljare av homeopatiska medel till både privatpersoner och terapeuter. De behöver nu hjälp med att hantera sina order och med att fakturera. Du kommer att ta emot order via mail, fax och telefon för att sedan registrera dessa och skapa en kundfaktura, ordern lämnas sedan vidare till lagret som packar ihop ordern. 25 % av tiden behövs du i butiken för att hjälpa kunder som kommer. Tjänsten är på heltid där merparten av tiden är förlagd mellan 8-17 men det kan ibland finnas behov av att du arbetar till 18 när företaget behöver hjälp med att stänga butiken. Krav på person: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbete i form av orderhantering och kundkontakt. Du behöver ha grundläggande kunskaper i ekonomi, bl.a. i moms för att kunna skapa korrekta fakturor. Vidare ser vi att du är mycket noggrann vad gäller stavning och siffror, att du är självgående och att du förstår vikten av gott kundbemötande. Du har en god administrativ förmåga och kan hålla ordning och reda. Det är också viktigt att du är prestigelös, jordnära och har lätt till skratt. Egenskaper som vi värdesätter hos alla våra konsulter är positiv inställning, pålitlighet och vilja att göra sitt allra bästa. För en jämnare könsfördelning välkomnar vi särskilt manliga sökande. Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstid: 8-17, till 18 vid behov Plats: Stockholm Lön: Individuell lönesättning

Sammanfattning

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024