OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB söker nu, för kunds räkning, en utåtriktad person till receptionisttjänst. Om kunden: Vårt kundföretag erbjuder ett flertal tjänster, så som rådgivning, vägledning etc. inom det ekonomiska området till små och medelstora företag. Företaget är nu i behov av en receptionist som kan vikariera i ca 4 månader för ordinarie personal. Arbetsuppgifter och omfattning: Som receptionist på företaget kommer du arbeta med sedvanliga receptionsuppgifter, som att ta emot besökare och samtal via växelsystem, vara behjälplig med administration, posthantering och i vissa fall boka möten. I receptionen kommer du att ta emot både interna och externa besökare och hänvisar mötesbesökare till rätt lokal. I tjänsten arbetar du i företagets växel- och datasystem. Inledningsvis kommer du ges en introduktion i arbetsuppgifterna. Omfattning: Heltid, visstidsanställning 4 månader. Skallkrav: Du som söker ska vara en social och utåtriktad person med ett trevligt bemötande. Du har en god datavana, trevlig telefonröst samt en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Meriterande: Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete som receptionist eller växel. Personliga egenskaper: Som person är du som söker social, serviceinriktad och ordningssam i ditt arbetssätt. Arbetstider och anställningsform: Heltid, dagtid. Visstidsanställning 4 mån. Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Jönköpings kommun Tillträde: Omgående. Urvalsprocessen sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan senast: 2010-07-19 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Camilla Tykoson, personalansvarig.