OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett långt konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en duktig redovisningsekonom för en halvtidstjänst.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen, och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara leverantörsreskontra, betalningar, fakturering, anläggningsregister, vara behjälplig vid månadsbokslut, avstämningar, periodiseringar samt löneadministration.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha minst 5 års erfarenhet av redovisning samt praktisk erfarenhet av samtliga ovanstående arbetsuppgifter.Du måste kunna vara flexibel med arbetstider för att kunna arbeta hela dagar ett par dagar i månaden.Du måste ha goda kunskaper i officepaketet samt tidigare erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem.Erfarenhet av Visma el Crona Lön är meriterande.Som person är du glad, serviceminded och snabbtänkt.Du har ett intresse av att lära dig nya saker och har både förmåga att arbeta både självständigt och i grupp Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande miljö på ett mycket trevligt företag.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00