OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en duktig service- och supportchef inom avancerade militärkommunikationssystem.
Företaget är verksamt inom kommunikationssystem för militära organisationer.
Arbetsuppgifter:
- Offerthantering. Ta emot offertförfrågningar som kommer in, hantera dem, svara upp på dem, ta fram priser, räkna på SLA m.m.
- Leda det dagliga arbetet. Se till att de i gruppen sköter sina arbetsuppgifter och att ingenting blir liggandes, hålla möten.
Kompetenskrav:
För att klara av den här rollen krävs att du kommer från affärssidan inom någon typ av militär organisation och har jobbat med själva affärsdelen, dvs att ta fram/svara på serviceavtal på hårdvarusidan, haft kundkontakt och även då internationellt.
- Kunskap om- och förståelse för supportavtal och serviceavtal fungerar med flera parter inblandade
- Jobbat med att ta fram serviceavtal för militära organisationer
- Jobbat med just ITIL då en del processarbete ingår i arbetet.
- Jobbat med att ta fram serviceavtal för sambandssystem eller annan hårdvara och van vid att räkna på det .Koordinera arbetet i virtuella team, typiskt bid management.
Önskemål:
Jobbat med/ha förståelse för RF (Radio frequency) Teknikintresse Säljbakgrund ITIL
Person:
Kunna ta beslut
Kunna prioritera
Skinn på näsan
Van kommunikatör även med kunder utanför Sverige
Språk:
Engelska och svenska, engelska är koncernspråket och används dagligen
Övrigt:
Svensk medborgare och gärna säkerhetskollad i andra projekt.
Skicka gärna ansökan och CV med kort personlig introduktion, gärna bild, information om kompetenser, ev. certifieringar, uppdragserfarenhet, anställningar och utbildning till: contact@ebcsweden.se
Våra konsulter är kända för att ha hög teknisk och social kompetens, vara erfarna, lyhörda och ha ett vinnande sätt - kort sagt de är inte endast skickliga utvecklare, tekniker och projektledare m.m. utan även bra konsulter. Vi samlar vinnare. Det skall vara roligt att arbeta för och med EBC!