OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Duktig tekniker, level 2 till stort internationellt teknikföretag Information om uppdraget: För ett stort internationellt och tekniktungt företag i Stockholm söker Maxkompetens just nu efter en kunnig och erfaren tekniker till supporten, level 2. Vår kund är en av världens ledande leverantörer av IT-lösningar för bank- och detaljhandelsbranscherna. Du kommer att ge support angående såväl mjukvara som hårdvara till företagets firstline och till fälttekniker som servar framför allt biljett- och kontanthanteringsmaskiner. Företaget är beläget i fräscha lokaler i Solna. Vår kund är ett företag att växa i och för rätt person finns alla möjligheter. Du får också möjlighet att arbeta med kunniga och drivna kollegor. Krav på person: Vi söker dig som har minst 1,5 års erfarenhet från service/support av hårdvara/mjukvara och gärna sedelhanteringsutrustning, kassa-, bank-, butiks- eller POS-system. Du är en person som trivs med att ge service- och som har god teknisk förståelse. Praktisk erfarenhet från underhåll/reparation är starkt meriterande. Är du fält-/servicetekniker som vill sadla om till support så är du extra intressant. Utbildnings- och erfarenhetsmässigt ser vi gärna att du har gått el-data tekniskt gymnasium eller motsvarande. Vidare är det viktigt att du har god allmän teknisk kunskap samt att du är driven, social och framåt. Noggrannhet och ansvarskänsla är en förutsättning då du skall kunna arbeta i grupp såväl som självständigt. Utdrag ur belastningsregistret krävs. Start: omgående Omfattning: tillsvidare, heltid Arbetstid: Dagtid, 8-17 Plats: Solna Lön: Individuell marknadsmässig lön, ange gärna löneanspråk i din ansökan