OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: För ett stort internationellt och tekniktungt företag i Stockholm söker Maxkompetens just nu efter en kunnig secondline-support Vår kund är en av världens ledande leverantörer av IT-lösningar för bank- och detaljhandelsbranscherna. Du kommer att ge support till firstline och till företagets fälttekniker som servar framför allt biljett- och kontanthanteringsmaskiner. Företaget är beläget i fräscha lokaler i Solna. Vår kund är ett företag att växa i och för rätt person finns alla möjligheter. Du får också möjlighet att arbeta med kunniga och drivna kollegor. Krav på person: Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från service/support av hårdvara och gärna sedelhanteringsutrustning, kassa-, bank-, butiks- eller POS-system. Du är en person som trivs med att ge service- och som har god teknisk förståelse. Praktisk erfarenhet från underhåll/reparation är starkt meriterande. Är du fält-/servicetekniker som vill sadla om till support så är du extra intressant. Utbildnings- och erfarenhetsmässigt ser vi gärna att du har gått el-data tekniskt gymnasium eller motsvarande. . Vidare är det viktigt att du har god allmän teknisk kunskap samt att du är driven, social och framåt. Noggrannhet och ansvarskänsla är en förutsättning då du skall kunna arbeta i grupp såväl som självständigt. Utdrag ur brottregistret krävs. Start: omgående Omfattning: tillsvidare, heltid Arbetstid: Dagtid, 8-17 Plats: Solna Lön: Individuell marknadsmässig lön, ange gärna löneanspråk i din ansökan