OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pema People levererar effektiva tjänster inom entreprenad, personaluthyrning, utbildning, rekrytering och omställning.
Pema People AB är verksamt som bemannings- och rekryteringsföretag sedan 1997. Företagets huvudkontor ligger i Norrköping och för närvarande sysselsätter Pema People ca 1200 personer. Pema People AB är ett spännande företag i ständig utveckling, till gagn för såväl nya och befintliga kunder som vår personal. Vår framgång bygger på att vi lyckas rekrytera bland branschens bästa förmågor.
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Är du glad och positiv med ett stort engagemang? Vill du få möjligheten att arbeta på ett marknadsledande företag? Då har vi ett uppdrag för dig! Pema People AB söker nu drivna kundservicemedarbetare till vår kund PostNord - Västerås.
I din roll som kundservicemedarbetare arbetar du med klassiskt kundservicesarbete, så som telefon- och mailkontakt med kunder och leverantörer. Du sköter även administration, kontakter och samordning inom organisationen och ut mot kund samt säljorganisationen. Tjänsten ställer höga krav på effektivitet, kundbemötande och resultatfokus. Din prestation mäts, där av är det viktigt att du har ett tävlingssinne och alltid strävar mot att nå uppsatta mål.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som trivs i en miljö med höga krav och högt tempo. Du är utåtriktad, har stort engagemang och är serviceminded. Tjänsten kräver att du som söker har gymnasiekompetens samt god datorvana. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Kanske har du en bakgrund som försäljare, över telefon, i butik, eller någon annan roll där kunden alltid sätts med högsta prioritet. Som person ser vi att du är driven, målmedveten och har lätt för att samarbeta med människor i alla led. Andra personliga egenskaper så som flexibel, strukturerad och duktig på att planera och organisera ditt arbete är av stort värde i rollen som kundservicemedarbetare. Vår kund värderar noggrannhet, punktlighet och hög arbetsmoral. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.
Om PostNord:
Vi är stolta över att kunna erbjuda kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden och att vi får förtroendet att omhänderta postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Under 2014 levererade PostNord 5,3 miljarder brev och försändelser, 120 miljoner paket till Nordens 25 miljoner invånare och två miljoner företag.
Du ska vara tillgänglig under juni, juli och augusti. Inga ledigheter kan beviljas under den perioden.
Uppdraget ska tillsättas per omgående därav behöver du som söker finnas tillgänglig direkt.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Eventuella frågor rörande tjänsten besvaras av Affärsområdeschef Evelina Nilsson - evelina.nilsson@pemapeople.se
Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Vänligen bifoga ditt cv och personligt brev. Vi tar inte emot ansökningar via epost.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sophie
0115001022
Niclas Gustafsson
011-130084
Magnus Andersson
130079
Britt-Marie Landström
Evelina Nilsson
Katarina Guzik
Kristina Peltola
Britt-Marie Landström
Katarina Guzik
Regionchef Hans Hansen
0115001041