OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: För ett stort internationellt och tekniktungt företag i Stockholm söker Maxkompetens just nu efter tre kunniga firstline-support Vår kund är en av världens ledande leverantörer av IT-lösningar för bank- och detaljhandelsbranscherna. Du kommer att ge support till företagets kunder och slutanvändare via telefon och mail. Flertalet av kunderna finns inom bank- och butikssektorn. Ditt arbete blir att på bästa sätt supporta användarna i de fråge- och problemställningar som dyker upp, det kan röra sig om allt från papperstrassel till systemfel. Du är vårt kundföretags ansikte utåt och den första personen som slutanvändaren kommer i kontakt med när de behöver support. Företaget är beläget i fräscha lokaler i Solna. Vår kund är ett företag att växa i och för rätt person finns alla möjligheter. Du får också möjlighet att arbeta med kunniga och drivna kollegor. Krav på person: Vi söker dig som har någon tidigare erfarenhet av IT-support av hårdvara och mjukvara, har du erfarenhet från att supporta butiker eller bank är det extra meriterande. Meriterande är också kunskaper om sedelhanteringsutrustning, ATM-maskiner, bank-, butiks- eller POS-system. Utbildnings- och erfarenhetsmässigt ser vi gärna att du har gått el-data tekniskt gymnasium eller motsvarande. Vidare är det viktigt att du har god allmän teknisk kunskap samt att du är driven, social och framåt. Då du är företagets ansikte/röst utåt är det viktigt att du är serviceinriktad, trivs med att prata i telefon och kan behålla lugnet även i stressade situationer. Noggrannhet och ansvarskänsla är en förutsättning då du skall kunna arbeta i grupp såväl som självständigt. Utdrag ur belastningsregistret krävs. Start: omgående Omfattning: tillsvidare, heltid Arbetstid: Rullande skift med arbetstider mellan 06:00-22:00, helger ingår. Plats: Solna Lön: Individuell marknadsmässig lön, ange gärna löneanspråk i din ansökan