E-Commerce Customer Service & Operations - Thevea Brands Group, Helsingborg

E-Commerce Customer Service & Operations - Thevea Brands Group, Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Thevea Brands Group befinner sig i en förändringsresa med bl.a omställning av dess affärsmodell. Med ett starkt 2020 bakom sig, fortsätter nu satsningen framåt. Till detta tillkommer nya affärer och flöden som inverkar på befintlig struktur. Vi erbjuder dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett multibrand-företag som verkar för en aktiv livsstil inom friluftsliv och sport. Varumärkesportföljen består av Tretorn, Racqet, Adidas, Friluftsvaror, Toalson, Visent och Fjällmark.

Bolaget behöver nu förstärka sitt lag med ytterligare en medarbetare. Den vi söker ska vara prestigelös, driven, glad och utåtriktad lagspelare. Du bör ha ett brinnande intresse för människor, sport och tempo i vardagen. Vi är i ett expansivt skede med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Det är viktigt för oss att du är samstämmig med dessa värderingar och har dem som utgångspunkt i arbetet.

Dina primära arbetsuppgifter är:

Kommunicera direkt med kunder via hemsida, chat, email, sociala medier och andra digitala kanaler

Hantera och lösa kundärenden

Hantera produkt och prisinformation i affärs och e-handelssystem

Orderregistrering och uppdatering av prislistor i affärssystemet M3

Uppdatera och tillhandahålla orderbekräftelse detaljer, inklusive pris och leveransinformation

Vara med och utveckla vår kundservice

Behärska både svenska och engelska i tal och skrift

Till denna tjänsten behöver du:

Erfarenhet av kundservice inom e-handel

Ha god kommunikativ förmåga

Ha en passion för kundservice och en drivkraft att alltid sträva efter nöjda kunder.

Ha en förståelse för hela kundresan

Behärska både svenska och engelska i tal och skrift

Vara strukturerad och bra på att prioritera.

Vara driven med kunden och teamet i fokus

Ha förståelse för logiska flöden, ett plus om du har förståelse för hur ekonomiska resultat skapas.

Besitta goda datorkunskaper i excel samt meriterande med kunskaper inom affärssystemet M3.



Thevea Brands Group - About us

We aim to lead, but we don’t mind following inspirational pioneers. Of course we want to be role models, but we applaud everyone that dares to make innovative progresses that we can learn from. It’s all about self-reflection.

We don’t see perfection in the mirror, we see the opportunity to develop, to learn and to grow. Cause to us it’s not about setting a new standard - it’s about making sure that the standards are always evolving. Always in motion. Always relevant.

Humbly striving to make tomorrows world more attractive than today’s.

Placering: Helsingborg

Tjänsten är på heltid

Tillträde snarast

Kontaktpersoner på detta företaget

Irina Backman

Fredrik

Caroline Gimmerborn

Daniel Paulus

Anders Fischer

Sarah Björklund

Åse Sverinsson

Unn Telge Gunnarsson

Sophia Braunstein

Kristel Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2021
  • Ansök senast: 19 november 2021

Besöksadress

Riddargatan 12A
None

Postadress

Riddargatan 12A
Stockholm, 11435

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024