OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Glam Up Kids AB är ett e-handelsföretag som riktar sig mot den begagnade marknaden. Vi tar emot och säljer second hand barnkläder på kommission från/till hela Sverige via vår hemsida.
Vi är en spännande arbetsplats som erbjuder stora möjligheter till utveckling inom företaget.
Vi söker just nu en marketingansvarig med bra kännedom av den brasilianska marknaden för att jobba hos oss i vårt kontor i Sverige.
ARBETSUPPGIFTER:
Stötta VD och Vice VD inom brand management och brand marketing.
Säkerställa att planerna utförs.
Utveckla, genomföra och följa upp kring årliga marknadsföringsplaner.
Arbeta fram en plan för utökning av vår verksamheten i Brasilien tillsammans med VD och Vice VD.
DINA KVALIFIKATIONER:
Du som söker brinner för second hand och att göra skillnad för miljön. Du ska vara lyhörd, noggrann, kunna arbeta självständigt men även i nära kontakt med andra då vi arbetar tillsammans under en stor del av dagen. Vi har ett högt tempo och därför är det viktigt att du som person klarar av att ha många bollar i luften samtidigt.
Erfarenhet inom marketing och kännedom av den brasilianska marknad är ett krav.
Ett stort plus om du jobbat inom detaljhandel eller e-handel.
Du har relevant utbildning för tjänsten.
Dokumenterad erfarenhet inom branschen.
Att ha ett stort kontakt nätverk i Brasilien, ett plus om det är just i detaljhandel.
Vi sätter stor vikt på dig som person och vad du kan bidra till företaget.
ANSTÄLLNING:
Anställningen är en tillsvidare anställning med start enligt överenskommelse.
REKRYTERING:
Rekryteringen sker löpande. Sista ansökningsdag är den 31:a mars och tjänsten kan tillsättas även inom ansökningstiden.
MERITER:
Engelska och portugisiska är ett krav.
Svenska är meriterande.
Tack för visat intresse! Vi ser fram emot din ansökan!
------------------------------------------- // --------------------------------------
Glam Up Kids AB is an e-commerce company that targets the second hand market. We receive and sell second hand children's clothing on commission from/to all of Sweden via our website.
We are an exciting workplace that offers great opportunities for development within the company.
We are currently looking for a marketing manager with good knowledge of the Brazilian market to work with us in our office in Sweden.
JOB DUTIES:
Support CEO and Vice CEO within brand management and brand marketing.
Ensure plans are carried out.
Develop, implement and follow up on annual marketing plans.
Develop/Implement a plan for the expansion of our operations in Brazil together with the CEO and Deputy CEO.
YOUR QUALIFICATIONS:
You who are looking are passionate about second hand and making a difference for the environment.
You must be responsive, accurate, able to work independently but also in close contact with others as we work together through a large part of the day.
We have a high tempo and therefore it is important that you as a person can manage to have many tasks under development at the same time.
Experience in marketing and knowledge of the Brazilian market is a requirement.
A big plus if you have worked in retail or e-commerce.
You have relevant training for the position.
Documented experience in the industry.
Having a large contact network in Brazil, a plus if it is in retail.
We place great emphasis on you as a person and what you can contribute to the company.
EMPLOYMENT:
The employment is permanent employment with a start according to agreement.
RECRUITMENT:
Recruitment takes place continuously. The deadline for applications is 31 March and the position can also be filled within the application period.
MERIT:
English and Portuguese are a requirement.
Swedish is a plus but not a requirement.
Thanks for your interest! We look forward to receiving your application!