E-handel inom dammode med fokus på hållbarhet söker kundtjänstmedarbetare!

E-handel inom dammode med fokus på hållbarhet söker kundtjänstmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Vår kund är en e-handel inom dammode med en förkärlek för hållbarhet och miljövänliga alternativ. Kunden har ett unikt klädeskoncept som gör att de står ut från mängden i deras mode samt vision inom modebranschen. Nu söker vår kund en konsult inom kundsupport som kommer att assistera i kundkontakt och ärendehantering.


Vi tror att den rätta kandidaten för uppdraget som kundtjänstmedarbetare är någon som har erfarenhet av e-handelsbranschen och kundsupport sedan tidigare. Som person ser vi gärna att du är lösningsorienterad, positiv och serviceinriktad. För att kunna lösa kundens problem samt ärenden, behöver du vara en god lyssnare som inte har några problem med att ta emot feedback och föra en dialog på ett som är representativt för kunden. Att vara flytande i svenska och engelska är ett krav i denna för uppdraget. Du kommer dagligen att hantera frågor som bland annat berör beställningar, produkter, fakturering och tekniska problem. Dina kanaler kommer främst att vara via telefon, chattsupport och e-post.


Kvaliteten på företagets kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Utbildning för uppdraget utgår ifrån kundens kontor i Stockholm, sedan finns möjlighet att jobba på distans. För att söka till uppdraget behöver du alltså kunna stå för eget boende i Stockholm under utbildningsperioden. Omfattning är till att börja med ca 10 timmar i veckan.


Kravprofil:
- Tidigare erfarenhet inom e-handel.
- Flytande i svenska och engelska.
- Erfarenhet av andra serviceinriktade yrken.
- Goda sociala kunskaper, lösningsorienterad och datorvan.
- Ett intresse för mode!
- Möjlighet att jobba flexibla arbetstider.


Meriterande kunskaper:
- Det är meriterande om du talar fler språk utöver svenska och engelska. Kunskaper i tyska är ett stort plus!
- Tidigare erfarenhet av kundsupport via telefon.
- Erfarenhet i något av följande system: Cention, Centra, BC(Dynamics 365 Business Central), Live chat, Ongoing.


Har du några frågor om uppdraget? Kontakta makda.joseph@jappa.jobs med samtliga funderingar.
OBS! Vi tar inte emot CV via e-post!
***************************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Terms AB
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 10 mars 2023

Besöksadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg

Postadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg, 41132

Liknande jobb