E- handel och lageransvarig sökes till Trollhättan

E- handel och lageransvarig sökes till Trollhättan

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill ha ett omväxlande arbete med stor del eget ansvar.
Har du erfarenhet av att jobba med kundorder och lagerhantering och har intresse av digitala- och tekniska plattformar är du rätt person för det här jobbet.

Om företaget
Som Lager- och web-shopsansvarig blir du en viktig spelare i vår satsning och kommande lansering och drift av vår webshop.
Vi söker dig som har väldigt god ordning och förmåga att ta eget ansvar. Du trivs med datorn som verktyg och har erfarenhet av att arbeta med digitala plattformar.
Att arbeta som lager och web-shopsansvarig innebär en del fysiskt arbete med plock/ pack och leveranser och du förväntas att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs.
Vi arbetar uttryckligen med att förfina kundresan och med den i fokus kommer du att ansvara för att våra online kunders förväntningar uppfylls när det gäller återkoppling,
kundservice och reklamationshantering.


Dina arbetsuppgifter
Som Lager- och webshopsansvarig kommer du

- Ansvara för lagernivåer och avrop mot leverantörer
- Ansvara för in- och utleveranser
- Ansvara får plock och packning
- Ansvara för kundorder via webshop, orderhantering och leverans till kund
- Ansvara för kundservice och övrig kundhantering för onlineförsäljning
- Vara delaktig i digital utveckling av order- och leveransprocessen
- Föra statistik och återkoppla mätbara mål

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som har följande egenskaper:
- Självgående
- Entreprenörsanda
- God social kompetens
- Initiativtagande
- Positiv
- Prestigelös
- Inte rädd för att kavla upp ärmarna och ta i när det krävs
- Vara intresserad av och bekväm med att arbeta i digitala- och tekniska plattformar
- Flytande i tal och skrift på engelska och svenska. Tyska är meriterande.
- Att du har ett par års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter
- Har du dokumenterad erfarenhet av arbete med kundtjänst, webshop, logistik är det
klart meriterande.

Information och kontakt
Arbetstid är heltid - dagtid

Vi tillämpar löpande urval, så skicka din ansökan redan idag. Dock senast 28 februari

Har du frågor angående tjänsten kontakt Pia Wahlgren : 0520-527731

B-körkort är ett krav



Om Wikan Personal
Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal.

Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 330 Msek och har omkring 700 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Västra Götaland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Liknande jobb


Datasamordnare - Infrastruktur

Datasamordnare - Infrastruktur

27 februari 2023

Datasamordnare - Infrastruktur

Datasamordnare - Infrastruktur

27 februari 2023

Driftoperatör Windows/Unix

Driftoperatör Windows/Unix

6 februari 2023