OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person som gillar ordning och reda? Har du erfarenhet från arbete med e-handel, lager, och arbete med kundservice? Då har vi jobbet för dig när Laitis Handels söker en ny kollega till sin e-handel med placering i Luleå.
Laitis har under en lång tid jobbat med e-handel, ett arbete som nu kommit in ett nytt skede i och med att vi från och med den 1 juli blir en del av BIG-gruppen. Du kommer att ha en viktig roll, då vår webbshop är ett av våra fönster ut mot våra kunder, och en viktig försäljningskanal för Laitis. Därför så ser vi att du som söker har den mentalitet som vi bär på: att sträva efter att bli lite bättre varje dag. Är det du?
Ansvarsområden
På servicekontoret i Luleå arbetar vi tätt ihop och vår gemensamma faktor är att hjärtat slår för försäljning och service. Din roll kommer vara att se till att våra kunder som handlar i webbshopen får rätt saker i rätt tid samt att se till att allt funkar från lagd order till leverans, fakturering och eventuell returhantering. Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer vara att:
• plocka och packa varor
• hantera returer och vägleda vid eventuella reklamationer
• support på frågor/ärenden kring e-handel
• diverse administrativa uppgifter kopplade till e-handeln
Kvalifikationer
Vem är du som vi söker?
Vi vill att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. Samarbete är A och O för dig, men du är också van att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Att leverera god service, och bemöta människor professionellt är självklara saker för dig då rollen innebär en del kundkontakt.
För att vara aktuell för denna roll ser vi att du:
• har godkänd gymnasieexamen
• har erfarenhet ifrån arbete med e-handel/butiksverksamhet och gärna med arbetsuppgifter inom order eller kundservice
• är strukturerad och service-minded
• har erfarenhet av order- och fakturahantering i affärssystem
• har mycket god kommunikativ förmåga i svenska och engelska
• goda IT-kunskaper
Vad erbjuder vi dig?
Du kommer att ingå i ett härligt gäng där våra ledord är samarbete, optimism och engagemang. Tjänsten är på heltid med 6 månaders provanställning, placeringsort är vid vårt servicekontor i Luleå.
Ansökan
För information: I den här rekryteringen har Laitis valt att samarbeta med Randstad Rekrytering där rekryteringskonsult Christer Sjögren, som nås på tel 073-357 00 93 eller christer.sjogren@randstad.se, gärna svarar på frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan på www.randstad.se där du kan bifoga ditt CV och personliga brev.
Sista ansökningsdag är den 7 mars 2021. Urval och intervjuer kommer dock att ske löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Laitis Handels AB har funnits sedan 1962. Genom åren så har Laitis utvecklats till att idag vara en stark aktör, lokalt och regionalt i norra Sverige, som erbjuder och tillhandahåller kvalitetsprodukter och tjänster till industrin, verkstäder och privatpersoner inom tre affärsområden: bil, industri och åkeri/entreprenad. Laitis har idag ca 110 anställda medarbetare, omsätter ca 300 miljoner kronor och har verksamhet på åtta orter från Umeå i söder till Kiruna i norr. I Luleå finns utöver butik också företagets servicekontor där administration, inköp, och säljledning är placerade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044