E-handelsbolaget Jollyroom söker dansktalande Kundserviceagent del- eller h

E-handelsbolaget Jollyroom söker dansktalande Kundserviceagent del- eller h

Arbetsbeskrivning

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även en fysisk butik i Stockholm, Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN!

Nöjda medarbetare som ger en utomordentlig service gentemot våra kunder är en avgörande del för att vårt syfte ska uppnås. Vi gör därför en stor satsning och ska därmed utöka vår redan fantastiska styrka på avdelningen, för att kunna ge kunden den bästa av upplevelser. Bli en av oss!

Det danska teamet består i dagsläget av personer med olika erfarenheter från arbetslivet, men den gemensamma nämnaren är att alla tidigare har jobbat med service gentemot kund på ett eller annat sätt. De är mål- och serviceinriktade, har ett lösningsorienterat förhållningssätt och är initiativtagande. För oss är det viktigt att du besitter liknande erfarenhet och egenskaper. Detta ger oss alla förutsättningar att ge våra kunder den bästa servicen i branschen. Känner du igen dig i denna beskrivning? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa våra kunder via telefon, email, och sociala medier
- Retur- och reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice
- Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
- Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
- Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem

Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.

Praktisk information och upplägg
- Start: Omgående eller enlikt ÖK
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget cirka 2-3 dagar per vecka (fårn 12-36 timmar per vecka). Under sommar- och julsäsong finns möjlighet att jobba mer.
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
- Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; annett.hanna@jollyroom.se

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/

Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jollyroom
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2023
  • Ansök senast: 11 oktober 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024