OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mat på nätet växer enormt när fler och fler väljer E-Handel för sin veckohandling. Hos vår kund satsar många butiker stort på att vara det självklara valet även på nätet. För vår kundsräkning söker vi dig som är systemvan, lyhörd, matintresserad och vill ingå i ett team om fem personer som ska ge stöttning när kedjan byter ut sitt e-handelssystem. Du kommer i din roll att arbeta och samverka med stora delar av e-handelsorganisationen för att tillsammans skapa ett förstklassigt affärsstöd!
OM TJÄNSTEN
Vårt kunds uppdrag inom deras Online verksamhet är att ge handlarna som erbjuder E-Handel det absolut bästa förutsättningarna att driva en framgångsrik e-handelsaffär. Hela verksamheten genomsyras av en mycket hög ambition att leverera marknadens bästa lösningar, överträffa butikernas förväntningar och möta kundernas behov. Teamet arbetar med ständiga förbättringar och utför löpande förändringar till egna processer för att öka kvalitet och effektivitet i det egna arbetet.
#
Du erbjuds
* Ett långsiktigt uppdrag hos ett välkänt företag
* En engagerad konsultchef och karriärspartner
* Intensivutbildning tillsammans med ditt team
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Vår kund kommer under hösten att byta ut sitt e-handelssystem från ATG till OSP. Detta ska ske på 350 butiker där målet är att migrera 30 butiker i veckan.
#
Rollen innebär:
* Support till butikerna under migreringen
* Du kommer jobba med många kontaktytor bland handlare och inom vår kund vilket ställer krav på lyhördhet
* Du kommer i din roll att arbeta och samverka med stora delar av e-handelsorganisationen för att tillsammans skapa ett förstklassigt affärsstöd
* Arbetet innefattar daglig kontakt med butikspersonal via telefon och mejl
VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetat och är kompetent inom områdena kundservice och support
- Har butikserfarenhet, har du själv plockat varor i butik är det starkt meriterande
- Fungerar bra i kundbemötande - både skriftligt och via telefon
- Har hög servicenivå
- Har mycket goda kunskaper i svenska - både tal och skrift och goda kunskaper i engelska
- Är bekväm och kunnig i användande av Microsoft Office-produkterna (Outlook, Word, Excel, Powerpoint)
Meriterande om du
* Har kunskap om vår kund och deras affärsmodell i allmänhet
För att trivas i denna roll bör du uppskatta att arbeta i en föränderlig miljö och ta eget ansvar. Det är ett högt tempo och hög arbetsbelastning som kräver att du kan skapa struktur och ordning. Vi lägger också en stor vikt i dina personliga egenskaper och att du är öppen för att lära dig nya saker.
#
Som person är du:
* Positiv
* Initiativtagande
* Noggrann
* Utåtriktad
Övrig information
Uppdraget kommer börja med en intensiv utbildning tillsammans med teamet.
* Start: 24 augusti
* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Placering: Solna, möjlighet att arbeta remote 2 dagar/veckan
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231