e-Tjänstekort / Supportmedarbetare till IT | Tiohundra

e-Tjänstekort / Supportmedarbetare till IT | Tiohundra

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya medarbetare med hög servicekänsla, gillar fysiska kundmöten, kniviga problemlösningar och har ett stort teknikintresse? Är du dessutom intresserad av att kombinera detta med viss dela av support med frågor gällande eTjänstekort, telefoni och IT? Då kan det vara dig vi söker för detta vikariat! 

Om tjänsten

I ditt huvudsakliga arbete kommer du att hjälpa våra medarbetare i vår interna/personal kundtjänst på sjukhuset och där med uppgiften utgivning av tjänstelegitimationer.

Där kommer du att arbeta i direkt kontakt med våra kunder som behöver sin arbetslegitimation, det innebär allt från att fotografera, lämna ut kort och hantera supportfrågor. Detta sker i våra lokaler på Norrtälje sjukhus. Du kommer även att ingå i vår gemensamma supportgrupp där vi besvarar frågor gällande eTjänstekort, telefoni och IT relaterade frågor. Då på plats i supportens lokaler centralt i Norrtälje på Roslagsgatan 6 eller på sjukhuset. Teamet ansvarar bland annat för support kring bolagets IT-arbetsplatser, datorer, telefoni och eTjänstekort. Ditt arbete kommer att fördelas med huvuddel till eTjänstekortutgivning i kundtjänsten och vissa dagar till den gemensamma supporten. Vikariatet sträcker sig fram till årsskiftet.

Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat:

Operativ support kring alla tre områden gällande telefoni-, IT- samt eTjänstekort frågor
Utgivande, fotografering och handläggning av eTjänstekort
Administration av e-Tjänstekort
Administration kring AD, Microsoft 365, SharePoint mm
Hjälp med mobiltelefoner, appar och andra mobila stöd
Hantering av beställningar och installation av datorer, mobiltelefoner och tillbehör
Att kontinuerligt utveckla supportuppdraget
Övriga administrativa uppgifter förekommande i supportverksamhet
Om vårt erbjudande:

Vi erbjuder friskvårdsbidrag på 5000 kr för år 2023. Du kan läsa mer om våra förmåner här.

Om dig

För den här tjänsten behöver du:

Minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot administration eller teknik
Mycket goda kunskaper i både tal och skrift på svenska och engelska
Mycket god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Word och Excel
Erfarenhet av arbete i och utveckling av ärendehanteringssystem
Erfarenhet av arbete i kundsupport- eller likvärdig kundserviceverksamhet
B körkort manuell växellåda och körvana

Det är meriterande om du också har:

Arbetat i ärendehanteringssystemet Easit, passersystemet ARX och SITHS admin portal
Arbetat tekniskt med IT system
Arbetat med eTjänstekort
Arbetat med teknisk support
Arbetat med kundnära support

Vi lägger stor vikt vid personlighet och söker dig som brinner för att ge förstklassig personlig service och hjälpa andra. Du har ett gediget teknikintresse och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Som person är du engagerad och driven samtidigt som du kan behålla lugnet i stressiga situationer. Du har en förmåga att se lösningar, sätter upp mål och arbetar självständigt tills resultat uppnås med god kvalitet. Rollen innebär omfattande kontakter, vilket ställer höga krav på att du är professionell och tillmötesgående i ditt bemötande samt att du har lätt för att skapa goda relationer. Du är lojal och bidrar till god stämning i gruppen, uppskattar att jobba nära i team och har god samarbetsförmåga. Du brinner för service och ser med lätthet problemen från användarens sida. Du har lätt att få kontakt med människor och att formulera dig på ett enkelt sätt. Du är lösningsinriktad, organiserad och driven i förbättringsarbete. Då du i denna roll har ett varierande arbete krävs det också ett flexibelt arbetssätt. 

Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Om oss

Du kommer ingå i en enhet som idag består av 17 entusiastiska medarbetare som arbetar gränsöverskridande med bolagsövergripande verksamhetsstöd. Med 8 av dessa kommer du att vara med och supportera användarna inom telefoni-, IT- samt eTjänstekort frågor. Vi erbjuder dig arbete i en nytänkande organisation med fina lokaler centralt i Norrtälje.
Att söka jobb i Region Stockholm

Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar.


Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.


Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion.


https://www.regionstockholm.se/jobb

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tiohundra AB, Verksamhetsstöd
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2024
  • Ansök senast: 31 mars 2024

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024