OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB söker nu, för kunds räkning, dig som vill arbeta med administrativa uppgifter. Om kunden: Vår kund är ett konsultföretag som erbjuder breda tjänster inom IT och teknik. Företaget är nu i behov av en administrativ assistent för ett längre vikariat. Arbetsuppgifter och omfattning: Som administrativ assistent arbetar du med varierande uppgifter inom företagets kontorsavdelning. I arbetsuppgifterna ansvarar du för att ta emot besökare, bokning av möteslokaler och tjänstebilar, posthantering, uppdatering av kontaktuppgifter, inköp av kontorsmaterial och liknande. I rollen ansvarar du även för att ställa i ordning konferensrum och allmänna kontorsytrymmen. Omfattning Heltid, visstidsanställning, 6 månader. Skallkrav: Vi ser att du som söker har en utbildning på som lägst gymnasienivå. Du har en god datavana och kunskaper inom Officepaketet. Vi ser även att du är ansvarstagande med en stor förmåga att prioritera då tjänsten ställer stora krav på självständigt arbete. Meriterande: Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter eller assisterande uppdrag. Personliga egenskaper: För att lyckas med dina uppgifter och trivas i rollen ser vi att du är strukturerad, effektiv och självgående. Du är en utåtriktad och engagerad person som tycker om att arbeta serviceinriktat med varierande arbetsuppgifter. Arbetstider och anställningsform: Heltid, dagtid. Visstidsanställning om 6 månader. Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Stockholms stad Tillträde: Omgående. Ansökningar behandlas löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan senast: 2010-07-23 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Camilla Tykoson, personalansvarig.