Effektiv upphandlingsassistent sökes till Bonliva

Effektiv upphandlingsassistent sökes till Bonliva

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en noggrann och effektiv upphandlingsassistent med start snarast möjligt. Tjänsten kommer innefatta avropshantering, avtalsadministration, uppdatering av prislistor och annan information i vårt CRM-system. När man är varm i kläderna kommer man även kunna hjälpa till med vissa anbud. Då arbetsbelastningen inom området kan variera förväntas du även kunna vara behjälplig inom andra områden på bolaget, tex. lön, fakturering osv. Du kommer rapportera till upphandlingsansvarig.


DIN PROFIL

Vi ser gärna att du är noggrann, strukturerad, prestigelös och lösningsorienterad som person, med ett gott öga för siffror. Du tycker om att driva ditt arbete självständigt men är en lagspelare som backar upp dina kollegor vid behov. Du har minst en gymnasial utbildning och det är meriterande om du har erfarenhet av administrativt arbete.


FORMELLA KRAV
- Minst gymnasieexamen
- God datorvana, gärna av Mac och Officepaketet
- Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift är en förutsättning  


VAD VI ERBJUDER DIG

Vi erbjuder dig en utvecklande och lärorik roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Du kommer tillbringa dagarna med ett positivt och energifullt team i våra nyrenoverade lokaler på två plan i centrala Stockholm. Som medarbetare har du tillgång till bland annat eget gym och gemensamma träningspass.


OM URVALSPROCESSEN

Urval sker löpande med mål om omgående tillsättning, så var snabb med din ansökan! I första skedet kommer vi att ha en telefonintervju som följs upp av en personlig intervju för de kandidater som går vidare. Alla våra slutkandidater gör sedan ett testcase i sista skedet av anställningsprocessen följt av referenstagningar.  

Arbetstider:  Kontorstider 8-17 med viss möjlighet till flexibilitet. 

Omfattning:  Heltid

Anställningsform:  Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning 

Start:  Omgående

Plats:  Stockholm 


OM OSS

Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård och omsorg. Sedan starten 2011 har vi agerat efter en vision om en mer jämlik välfärd, för bättre liv. 



ANSÖKAN OCH KONTAKT

Ansökan skickar du direkt här via ansökningsformuläret.

För frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss på  work@bonliva.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bonliva
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 16 februari 2022

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024