OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän, skolpersonal och större integrationsprojekt. Clockwork har idag ca 400 anställda och finns på elva orter från Stockholm i söder till Piteå i norr. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Vi söker nu en eftermarknadskoordinator för uppdrag hos Anytec Sweden. Här kommer du att ta dig an en ny och spännande roll, samtidigt som du befinner dig i en utvecklande och entreprenöriell miljö. Hos Anytec Sweden ingår du i ett litet team med stort fokus på innovation och kvalitet och ni sitter tillsammans i fina lokaler i centrala Umeå. Tjänsten är på heltid och kommer för rätt person att leda till en anställning hos Anytec Sweden.
I mer än trettio år har vi på Anytec strävat efter att bygga världens bästa aluminiumbåtar. Samma ledord har följt oss under alla dessa år – en absolut kompromisslöshet när det gäller material och konstruktion – motiverar oss att utveckla våra båtar ytterligare. 2016 slog Anytec sitt försäljningsrekord för fjärde året i rad. Närvaron på marknaden är stark och återförsäljarna finns idag inte bara i Skandinavien, utan även i Finland, Ryssland, Frankrike, Storbritannien och Baltikum. Mer information hittar du på www.anytec.se/
Dina arbetsuppgifter
I rollen som eftermarknadskoordinator hos Anytec kommer du ha huvudansvar för uppstarten och utvecklandet av eftermarknadstjänsterna, med fokus på reservdelsförsäljning. Du har även ansvar för support gentemot interna och externa kontakter, såsom återförsäljare och kunder, där du bidrar med förstklassig service. Tjänsten som eftermarknadskoordinator är ny hos Anytec, därför tror vi också att du är med i kundrelaterade projekt med syfte att stärka vår kundsupport.
Din profil
Vi tror att du är högskoleutbildad eller har en administrativ bakgrund. Har du erfarenhet av eftermarknadsfrågor är det mycket meriterande. Det är en stor fördel om du har vana att arbeta med införande av nya system och har ett tekniskt sinne. Förutom god kommunikativ förmåga på svenska, kan du uttrycka dig väl på engelska i tal och skrift.
För att passa hos Anytec är det viktigt att du är driftig, självgående och initiativrik, med en god social kompetens. Arbetet ställer krav på noggrannhet och du har en prestigelös och lösningsorienterad framtoning. Arbetsuppgifterna kräver även att du som person är strukturerad och stabil.
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Stina Lindahl, via tfn; 0733-51 27 14. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök så snart som möjligt, men absolut senast den 31 mars, via www.clockworkpersonal.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Wiklund
0733-512711
Elin Wiklund
Johan Alm
Johan Alm
0733-512713
Maria Matsdotter-Lundberg
0733-512714
Johan Alm
073-3512713
Johan Alm
0733512713
Johan Alm
Elin Fällman
0733-512725
Elin Fällman