OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Vi söker just nu en eftermarknadskoordinator till vår kund i Umeå. Du kommer vara anställd som konsult hos Clockwork Umeå AB. Uppdraget är en visstidsanställning som startar enligt överenskommelse och sträcker sig ca 8 månader framöver.
Dina arbetsuppgifter
Som eftermarknadskoordinator hor vår kund kommer du vara en viktig länk mellan företagets utvecklingsavdelning, inköpsavdelning och även externt mot företagets leverantörer. Du kommer huvudsakligen hantera och bereda artikeldatabaser i företagets ERP system. I din roll ingår även arbetsuppgifter såsom att skapa nya artiklar, upprätta inköpsanmodan, change requests och uppdatering av strukturer. I rollen kommer du arbeta nära och tillsammans med dina fem kollegor på avdelningen.
Din profil
Din profil
Vi söker dig som idag studerar till Civilekonom med inriktning mot handel och logistik, alternativt att du har meriterande erfarenhet av liknande roller, exempelvis inom reservdelsupport. Erfarenhet ifrån inköp kan också vara av intresse. Vi ser gärna att du har administrativ erfarenhet sedan tidigare och vana av att arbeta i olika affärssystem. Ett krav är att du behärskar både svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift.
För att lyckas i rollen krävs det att du framförallt är en flexibel och driven person som motiveras av att lösa problem. Du gillar att ha ordning och reda och drivs av att ge god service till både kunder och kollegor. Som person tror vi vidare att du är socialt säker, prestigelös och självgående i ditt sätt att arbeta. Du tycker om när det händer mycket och ser inga problem med deadlines. Vidare har du ett strukturerat arbetssätt och förmågan att fatta snabba beslut.
Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Mattias Adolfsson, via tfn; 0733-51 27 25. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök så snart som möjligt, men absolut senast den 31 oktober, via www.clockworkpersonal.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Wiklund
0733-512711
Elin Wiklund
Johan Alm
Johan Alm
0733-512713
Maria Matsdotter-Lundberg
0733-512714
Johan Alm
073-3512713
Johan Alm
0733512713
Johan Alm
Elin Fällman
0733-512725
Elin Fällman