OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
En ekologisk, ekonomisk och intelligent klädgalge. Ekoligens har utvecklat en återvinningsbar galge av svensk cellulosa. Det är en stor förfrågan av Ekoligens galgar på marknaden. Den smarta, miljövänliga galgen är tillverkad av papper och kommer att ersätta plastgalgar som är ett av konfektionsbranschens stora miljöproblem nu och i framtiden.
Tjänstebeskrivning
Full fart mot framtiden! Nu söker vi nya medarbetare i samarbete med Ekoligens produktionspersonal till deras anläggning i Rollsbo industriområde, i Kungälv.
Här hanteras material som pressas, beskärs och stansas. Då tillverkningen fortfarande är i sin linda är det mycket manuell hantering, ett hantverk som kräver noggrannhet. Du får möjligheten att komma in i ett spännande skede och vara med att utveckla både arbetssätt och din egen roll.
Arbetsuppgifterna innefattar maskinövervakning och montering såväl som kvalitetskontroll och i vissa fall även truckkörning.
Arbetstid: i nuläget är det måndag till fredag klockan 07–16, detta kan på sikt komma att ändras till 2- eller 3-skift.
Tillträde: omgående eller enligt överenskommelse.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från verkstadsindustri och/eller produktion och att du är van att hantera maskiner. Att du inser vikten av att arbeta på ett kvalitetsmässigt sätt enligt föreskrivna anvisningar ser vi som en självklarhet. Har du truckkort så är det meriterade.
Vi söker dig som är driven, positiv och vill vara med att utveckla Ekoligens ytterligare. Har du en teknisk bakgrund och ett intresse av att underhålla och starta upp maskiner, så är vi intresserade av det också. Vi söker brett för att kunna sätta upp en framtida organisation och är du rätt person finns goda möjligheter till utveckling.
Låter det intressant? Tveka inte att ansöka redan idag, motivera varför vi ska anställa just dig.
Vi arbetar med löpande urval så tjänsterna kan bli tillsatt innan sista ansökningsdagen som är 2022-04-03.
Har du frågor angående tjänsten maila gärna Ivo Skilja Ivo.Skiljo@premier.se
Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du får använda Ansök-knappen
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642