Ekonom 2-3 dagar i veckan - City

Ekonom 2-3 dagar i veckan - City

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi söker för närvarande en erfaren ekonomikonsult för att temporärt stärka vår kunds ekonomifunktion. Vår kund är en etablerad PR-byrå med en stark närvaro i Stockholm och ett dedikerat team på ungefär 40 medarbetare.

Som ekonomikonsult kommer du att vara en värdefull tillskott till vårt kunds ekonomiavdelning och hjälpa dem att hantera ekonomiska processer på ett effektivt sätt. Tjänsten är på deltid 2-3 dagar i veckan och vår kund ser gärna att arbetet utförs på plats i deras trevliga lokaler i centrala Stockholm.

Då detta är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera kan du känna dig trygg, du har fast månadslön, betald semester och en dedikerad konsultchef som finns som bollplank under hela vår gemensamma resa.

Vi välkomnar både sökande som är intresserade av anställning som konsult hos oss samt de som redan har en egen F-skattsedel och ansvarsförsäkring

Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på:
https://www.reco.se/avanzera-ab






Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att innefatta:
• Hantering av leverantörsfakturor.
• Skapa bokföringsunderlag och skicka för attest.
• Bokföra banktransaktioner och hantera eventuella utlägg.
• Samarbeta med det nuvarande ekonomiteamet för att säkerställa smidiga ekonomiska processer.

Din bakgrund:
För att trivas i denna roll bör du ha:
• Erfarenhet av arbete inom ekonomi och bokföring.
• Kunskap om UBW (gamla Agresso) eller liknande system.
• Förmågan att arbeta självständigt och noggrant.
• Flexibilitet och tillgänglighet att arbeta 2-3 dagar i veckan.


Vi ser fram emot att höra från dig!



Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2023
  • Ansök senast: 2 december 2023

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024

11 december 2024