OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder trivsamma lägenheter, goda miljöer och god service för ett bekymmersfritt boende.Vi har cirka 200 anställda, omsättningen uppgår till drygt 750 miljoner kronor. Ekonomiavdelningen består av nio tjänster som förutom budget och redovisning arbetar med hyresdebitering, kundfakturering, krav samt finansiell administration. Arbetsuppgifter Handlägga arbetsuppgifter inom företagets kravverksamhet vilken bedrivs i egen regi med datorstödet Vitec inkasso.Hantera redovisning av hyresinbetalningar.Registrera leverantörsfakturor i Baltzar och administrera leverantörsbetalningar i reskontrasystemet Visma.I övrigt vara en resurs inom ekonomiavdelningen.Kvalifikationer Ekonomiutbildning och erfarenhet av ekonomiadmistration.Gedigen erfarenhet av ekonomisystem och verksamhetsstöd samt Windows Office.En öppen, social[och flexibel personlighet som trivs med kundkontakter.Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.Välkommen med din ansökan senast den 31 januari 2010.
Kontaktpersoner på detta företaget
Bertil Lundström, Fastighetschef
046-358553
Charlotta Wærn, Personalchef
046-358535
Linda Edström, Områdeschef
046-35 85 34
Bertil Lundström, Fastighetschef
046-358553
Åsa Johansson, Miljöansvarig
046-358564
Christer Jönsson, Områdeschef
046-358567
Rolf Karlsson, Områdeschef
046-358569
Peter Ovenlund, Byggnadschef
046-358506