OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco i Södertälje söker en Ekonom med administrativ begåvning till vår kund!Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Arbetsuppgifter Du ska hjälpa vår uppdragsgivare med att gå igenom underlag för intäkter.Du kommer ha en hel del kontakter med kundansvariga för att säkerställa att det som producera också faktureras.Detta innebär vidare en del "grävande" och uppföljningar av befintliga avtal och överenskommelser.Detta uppdrag är inledningsvis cirka två månader långt, med möjlighet till förlängning.Erfarenhet Krav är att Du har en mångårig relevant erfarenhet ifrån motsvarande arbetsuppgifter sedan tidigare.Du har antagligen en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande.Adeccos uppdragsgivare har en stark inriktning mot IT.Meriterande är därför om du har erfarenhet ifrån IT-branschen. Personliga egenskaper För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.För att lyckas på detta uppdrag bör du även vara ordningsam, uthållig, social, drivande och ha lätt för att ta egna initiativ.Goda kunskaper i engelska är en förutsättning då mycket av vår dokumentation är på engelska.Detta erbjuder Adecco dig Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Fakta om anställning Du blir anställd som ambulerande konsult hos Adecco i Södertälje.Arbetsplats och arbetsuppgifter varierar.Intresserad?