OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker en ekonomiadministratör till vår förvaltningskund i Stockholm!
En stor del av ditt arbete innefattar ekonomisk uppföljning och fakturahantering. Du kommer också att jobba med andra administrativa uppgifter och exempel på dessa arbetsuppgifter är att lägga upp nya projekt samt avsluta gamla, besvara frågor från kunder och entreprenörer gällande fakturaunderlag, sköta verksamhetsbrevlådan och se till att inkomna frågor besvaras löpande.
I din roll som ekonomiadministratör har du många kontakter med kommuner och privata bolag likväl som interna kontakter. För att trivas i rollen som ekonomiadministratör, har du förmågan att skapa goda kontakter både intern och extern och samordna dessa inom ekonomihantering för externa projekt.
Uppdraget möjliggör för närvarande både arbete på distans och på plats på kontoret på Kungsholmen i Stockholm. Dagar och tider för detta styrs efter behov i organisationen och efter beställarens godkännande.
Kvalifikationer Du har minst 4 års erfarenhet av fakturahantering i affärs- och ekonomisystem.
Du har minst 2 års erfarenhet av hantering av kundrelationer gällande faktura och andra ekonomiärenden.
Du har minst 4 års erfarenhet av användning av verktyget MS Excel för ekonomihantering.
Meriterande: Erfarenhet av affärs- och ekonomisystemet Unit 4 Business World (f.d. Agresso).
Personliga egenskaper
Som person är du lyhörd, initiativtagande och du förstår vikten i att skapa goda relationer.
Företagspresentation Vår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar. Det som kännetecknar deras verksamhet är det stora engagemanget bland deras medarbetare samt stoltheten över deras samhällsuppdrag.
Om ossJobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!
När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start efter sommaren och uppdraget förväntas pågå till och med 2025-09-04 med option på förlängning om 6+6+6 månader. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Deadline är 2024-06-04.
Vänligen observera att en säkerhetsprövning måste genomföras och godkännas innan en eventuell start. Snittiden för en SUA-process med undertecknat avtal och godkända säkerhetsprövningar kan ta upp mot 12–16 veckor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm